خبرگزاری کار ایران

معاون شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد خبرداد:

متوسط زمان تامین برق در کهگیلویه و بویراحمد کمتر از 10 روز است

asdasd
کد خبر : ۴۶۶۷۶۵

معاون درآمد و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد، متوسط زمان تامین برق در این استان را کمتر از 10 روز عنوان کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد،"فتح الله جهانتاب " گفت: از زمان تقاضا تا نصب لوازم اندازه گیری، متوسط زمان تامین برق برای مشترک کمتر از 10 روز است.

وی نرم کشوری در این ارتباط را متفاوت عنوان و اظهارداشت: در برخی از استان ها این میزان متوسط بالاتر از 10 روز و در برخی استان ها کمتر از 10 روز است.

معاون درآمد و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد افزود: درصورت همکاری مشترکین، این تعداد روز به یک هفته و یا کمتر از یک هفته نیز تغییر می کند.

جهانتاب گفت: متاسفانه برخی از مشترکین اقدام به فراهم کردن زیرساخت ها از قبیل تهیه تجهیزات و شرایط نصب لوازم اندازه گیری نمی کنند که سبب بالارفتن زمان تامین برق می شود.

وی از فروش بیش از 9 هزار انشعاب برق در مناطق مختلف این استان تا پانزدهم اسفندماه جاری خبرداد و اظهار داشت: تا روز پانزدهم اسفندماه امسال 9 هزار و 248 انشعاب برق با تعرفه‌های خانگی، عمومی، کشاورزی، صنعتی و سایر مصارف به فروش در مناطق مختلف این استان به فروش رفته است.

معاون درآمد و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه از تعداد انشعاب برق فروش رفته، 9 هزار و 203 انشعاب آن نصب شده است، تصریح کرد: تنها 45 انشعاب برق مشترکین در کهگیلویه و بویراحمد نصب نشده که بیشترین دلیل آن فراهم کردن زیرساخت ها نصب از سوی متقاضیان بوده است.

جهانتاب گفت: متاسفانه مواد هشت شهرداری و حفظ اراضی ملی و کشاورزی، فروش انشعاب از سوی شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد را با مشکلاتی مواجه کرده است.

وی افزود: درصورت رفع این مانع شاهد روند روبه افزایشی خرید انشعاب از سوی مشترکین برق در کهگیلویه و بویراحمد خواهیم بود.

به گزارش ایلنا، 234 هزار مشترک در این استان از نعمت روشنایی برق برخوردارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز