خبرگزاری کار ایران

مدیر برق ناحیه بویراحمد در استان کهگیلویه و بویراحمد:

10 پروژه بزرگ برق‌رسانی در بویراحمد فعال است

asdasd
کد خبر : ۴۶۴۱۶۷

مدیر برق ناحیه بویراحمد در استان کهگیلویه و بویراحمد از فعال بودن 10 پروژه بزرگ برق‌رسانی در سه قالب مختلف خبرداد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، " اسماعیل یوسفی در دیداری با نمایندگان رسانه ها در محل اجرای پروژه ارم و ابوذر این شهر، اظهارداشت: 10 پروژه برق‌رسانی شهری و روستایی با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال در شهرستان بویراحمد فعال است.

وی گفت: پروژه های عنوان شده در قالب های کاهش نرخ تلفات انرژی، اصلاح و بهینه سازی و توسعه و احداث شبکه های برق‌رسانی روستایی و شهری در شهرستان بویراحمد فعال است.

مدیر برق ناحیه بویراحمد در استان کهگیلویه و بویراحمد، زمان شروع عملیات اجرایی و اتمام این پروژه ها را مربوط به یکماه پیش ذکر و قول داد که تمامی این پروژه ها تا خردادماه 96 به پایان برسد.

یوسفی در بخشی از سخنان خود به پروژه  قطع برق بلوارهای ابوذر و ارم یاسوج اشاره و هدف قطع برق در این مناطق را تامین برق پایدار و کاهش تلفات انرژی برشمرد.

وی گفت: اعتبار ریالی که برای پروژه برق بلوارهای منتهی به ارم و ابوذر یاسوج هزینه شود 10 میلیارد ریال است.

مدیر برق ناحیه بویراحمد در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: برق بلوارهای منتهی به ابوذر و ارم در شهر یاسوج باهدف تامین برق پایدار و کاهش تلفات انرژی تا بیستم اسفندماه جاری قطع می شود.

یوسفی از مشترکین برق در شهرستان‌بویراحمد بویژه شهر یاسوج خواست در زمان قطع‌برق، همکاری‌های لازم را با این ناحیه داشته و با شماره تلفن 121 تماس بگیرند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، شهرستان بویراحمد دارای 93 هزار مشترک است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز