خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد:

68 پروژه برقرسانی در دهه فجر امسال در استان افتتاح و کلنگ زنی می شود

asdasd
کد خبر : ۴۵۳۸۴۲

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح و کلنگ زنی 68 پروژه برق رسانی شهری و روستایی در مناطق مختلف این استان در دهه فجر امسال خبرداد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، داود راهزادی در حاشیه بازدید از آخرین روند پروژه برقرسانی به جلاله( طلایه تا مهدی آباد) زیلایی دنا گفت: 68 پروژه برقرسانی با اعتباری بالغ بر 137 میلیارد و 31 میلیون ریال در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد در سالجاری افتتاح و کلنگ زنی می شود.

وی باتشریح تعداد پروژه های افتتاحی و کلنگ زنی برقرسانی شهری و روستایی در دهه فجر امسال در کهگیلویه و بویراحمد، اظهارداشت: از تعداد 68 پروژه برقرسانی دهه فجر امسال 59 پروژه افتتاحی و 9 پروژه کلنگ زنی است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد افزود: از مجموع 137 میلیارد و 31 میلیون ریال اعتباری که برای افتتاح این پروژه ها هزینه و برای پروژه های کلنگ زنی قرار است هزینه شود نیز به ترتیب 107 میلیارد و 678 میلیون ریال اعتبارات افتتاحی و 29 میلیارد و 353 میلیون ریال اعتبارات کلنگ زنی است.

راهزادی، بیشترین پروژه های افتتاحی برق رسانی در دهه فجر امسال در کهگیلویه و بویراحمد را مربوط به شهرستان بویراحمد با 22 پروژه و کمترین آن را مربوط به شهرستان لنده عنوان کرد.

وی گفت: اصلاح و بهینه سازی ، توسعه و احداث ، روشنایی معابر ، برقرسانی روستایی ، نصب پنل های خورشیدی و تقویت ولتاژ از مهمترین پروژه هایی است که در سالجاری در حوزه برق افتتاح و یا کلنگ زنی می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد افزود: 9 پروژه کلنگ زنی دهه فجر امسال در حوزه برق مربوط به شهرستان های کهگیلویه باتعداد 9 پروژه ، دنا 2 پروژه و چرام یک پروژه است.

راهزادی تعداد پروژه های افتتاحی در شهرستان های کهگیلویه ، چرام ، دنا ، گچاساران و بهمئی را به ترتیب 13 ، 10 ، چهار ، سه و 2 پروژه برشمرد.

وی گفت: از 68 پروژه افتتاحی و کلنگ زنی برقرسانی شهری و روستایی در دهه فجر امسال در کهگیلویه و بویراحمد 14 پروژه در حوزه برقرسانی روستایی است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد، اعتبار هزینه شده برای پروژه های افتتاحی برقرسانی روستایی ازمحل بند (ه) تبصره شش قانون بودجه کشور را 18 میلیارد و 500 میلیون ریال ذکر کرد.

راهزادی افزود: پروژه هایی که در دهه فجر امسال در حوزه برق در کهگیلویه و بویراحمد افتتاح یا کلنگ زنی می شوند پروژه هایی هستند که عملیات اجرایی آنها بعد از هفته دولت امسال بوده است.

وی با تقدیر از همراهی مسوولان وزارت نیرو بویژه مسوولان ارشد توانیر در زمینه تخصیص اعتبارات برای پروژه های برقرسانی در کهگیلویه و بویراحمد، از همراهی مسوولان استانی نیز در این ارتباط تقدیر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز