خبرگزاری کار ایران

تاج‌گردون:

پایه‌های برق بعد از 38 سال به پیچاب باشت رسید

asdasd
کد خبر : ۴۴۵۲۵۰

نماینده گچساران و باشت در مجالس نهم و دهم نوشت: امیدوارم بهار امسال پیچاب هم روشن شود.

به گزارش ایلنا از یاسوج، غلامرضا تاج‌گردون در صفحه  شخصی خود نوشت:  پایه‌های چوبی برق‌رسانی به منطقه پیچاب بعد از قریب به ٣٨ سال بعد از انقلاب به انتهای پیچاب رسید. امیدوارم بهار امسال پیچاب هم روشن شود و عشایر و روستاییان عزیز روشنایی چراغ‌های خانه خودشان را ببینند.

به گزارش ایلنا از یاسوج ، منطقه سخت گذر پیچاب باشت از مناطقی است که خدمات‌رسانی به آن بسیار سخت و طاقت فرساست.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد نیز از انتقال شبکه‌های برق به منطقه پیچاب باشت در این استان اظهار خوشحالی کرد.

داود راهزادی طول شبکه‌های برقرسانی به منطقه پیچاب باشت را حدود 50 کیلومتر شبکه فشار متوسط با اعتباری حدود 45 میلیارد ریال عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد، یادآورشد: عملیات اجرایی فاز اول این پروژه تا محدوده معروف به "اشکفت‌شاه" به‌طول 20 کیلومتر به پایان رسیده و برای ادامه پروژه نیز پیمانکار مشخص و فعالیت خود را شروع کرده است.

راهزادی گفت: امیدواریم تا بهار سال آینده بتوانیم روشنایی برق را به منطقه پیچاب برده و خوشحالی مردم منطقه را فراهم کرده باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز