خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد:

ابلاغ تخصیص اعتبار پروژه‌های سفر ریاست‌جمهوری به کهگیلویه و بویراحمد در بودجه 96

asdasd
کد خبر : ۴۳۴۴۹۱

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد از ابلاغ تخصیص اعتبار پروژه‌های عمرانی سفر ریاست جمهوری به این استان در لایحه بودجه سال آینده خبر داد.

حسن نوروزی به ایلنا در گچساران گفت: پروژه‌های‌عمرانی که در سفر ریاست‌جمهوری تخصیص اعتبارشان مصوب شد ابلاغ تخصیص اعتبارشان به وزارتخانه ها و دستگاه‌های استان انجام شده است.

وی افزود: در لایحه بودجه سال 96 عدد پیشنهادی ریاست جمهور باید در قانون برنامه بودجه همان سال یعنی سال آینده لحاظ شود و از سویی اعتبارات امسال از طریق اوراق مشارکت تامین می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: اکنون پیگیر تخصیص اعتبارات موضوع پروژه های سفر از طریق اوراق مشارکت هستیم.

نوروزی در ادامه از تخصیص 50 درصد از اعتبارات از محل‌های استانی و نفت این استان در سال 95 خبر داد.

وی گفت: بیش از 50 درصد از اعتبارات نفت و استانی کهگیلویه و بویراحمد با اعتبار ریالی 890 میلیارد ریال تاکنون جذب و تخصیص داده شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد افزود: این میزان اعتبارات برای پروژه‌های عمرانی تعریف شده و از منبع اسناد خزانه‌ای موضوع بند «ز» تبصره 5 قانون بودجه سال 95 که عمدتا به صورت اسناد خزانه ای است، می باشد.

نوروزی افزود: از این محل تخصیص، 275 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات نفت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز