خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی گچساران خبرداد:

کشف یک میلیارد کالای قاچاق در گچساران

asdasd
کد خبر : ۴۳۰۱۹۸

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا در محورهای مواصلاتی شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ سید محمد موسوی در تشریح این خبر گفت: نیروی انتظامی بر حسب وظیفه ذاتی و در راستای فرامین مقام معظم رهبری و تحقق اقتصاد مقاومتی، طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز را در دستور کار خود قرار داد که ماموران انتظامی شهرستان گچساران هنگام کنترل خودروهای عبوری به دو دستگاه خودروی سواری مظنون شدند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودروها تعداد  26 دستگاه تلویزیون ال‌ای‌دی 46 اینچ و 12 دستگاه تلویزیون رسیوردار کشف و سه نفر متهم  را دستگیر  کردند و با تشکیل پرونده به مقام قضائی تحویل دادند.

سرهنگ موسوی گفت: کارشناسان ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده را بیش از یک میلیارد ریال برآورد کردند.

فرماندهی انتظامی شهرستان گچساران تصریح کرد: اجرای این‌گونه طرح‌ها یکی از راهبردهای عملیاتی پلیس در پیشبرد اهداف مأموریتی مبارزه با قاچاق کالا برای رشد و شکوفایی اقتصاد کشور محسوب می‌شود.

موسوی گفت: در این زمینه همراهی و همکاری تمام نهادها و بخش‌ها با نیروی انتظامی ضروری است زیرا نیروی انتظامی با اجرای طرح‌های امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاق کالا با این پدیده شوم، به صورت قاطع، قانونی و بدون اغماض برخورد می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز