خبرگزاری کار ایران

فرماندار دنا مطرح کرد:

کلنگ‌زنی و افتتاح 90 طرح اقتصادی و عمرانی در شهرستان دنا

asdasd
کد خبر : ۴۰۴۰۷۸

در دومین روز از هفته دولت 90 طرح و پروژه اقتصادی و عمرانی با اعتبار 30 میلیارد تومان در شهرستان دنا افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، مسئولان کهگیلویه و بویراحمد در دومین روز از هفته دولت با حضور در شهرستان دنا چندین طرح عمرانی و اقتصادی را کلنگ‌زنی و افتتاح کردند.

فرماندار شهرستان دنا در مراسم کلنگ‌زنی نمای ورودی شهر سی‌سخت به طرح‌های عمرانی و اقتصادی این شهرستان اشاره کرد و گفت: 90 طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار 30 میلیارد تومانی در این شهرستان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

عباس بهشتی‌رو افزود: از مجموعه 90 طرح اقتصادی و عمرانی 9 طرح کلنگ‌زنی و 81 طرح افتتاحی هستند که در طرح‌های افتتاحی پروژه  آسفالت معابر روستایی به نمایندگی از 10 طرح دیگر روستایی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی گفت: هفت طرح اصلاح شبکه برق و معابر در حوزه برق در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد، ضمن اینکه دو طرح آبیاری قطره‌ای در حوزه کشاورزی در روستاهای بیاره و معصوم آباد کریک مورد افتتاح قرار می‌گیرند.

فرماندار دنا افزود: در حوزه راه افتتاح راه پادنا به سی‌سخت و 4 کیلومتر روکش آسفالت سی سخت افتتاح می‌شود.

بهشتی‌روی گفت: در حوزه اقتصادی چهار طرح پرورش ماهی داریم و 7 طرح از صندوق کارآفرینی امید در حوزه اقتصادی در این شهرستان وجود دارد.

فرماندار دنا افزود: از مجموع 90 طرحی کلنگ‌زنی و افتتاحی این شهرستان 18 طرح اقتصادی و سایر طرح‌ها عمرانی است که کلنگ‌زنی ورودی شهر سی‌سخت، مطالعه و اجرای پارک کلنده، خیابان 20 متری و پارک جنگلی پاتاوه از طرح‌های کلنگ‌زنی هستند.

وی با اشاره به اینکه کلنگ‌زنی آب کشاورزی سمرون به احمد غریب و تعدادی طرح گلخانه‌ای دیگر طرح‌های کلنگ‌زنی در این شهرستان هستند، خاطرنشان کرد: شهرستان دنا ظرفیت خوبی در حوزه‌های کشاورزی و گردشگری دارد که برای استفاده بهتر از این ظرفیت‌ها زیرساخت‌های مورد نیاز از جمله راه ایجاد شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز