خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل مجتمع دناصنعت یاسوج در گفت‌وگو با ایلنا:

اشتغال مستقیم 384 نفر در مجتمع دناصنعتی یاسوج/ اولین تولیدکننده لوله‌های کامپوزیت ایران و سومین تولیدکننده خاورمیانه

asdasd
کد خبر : ۳۹۵۶۸۹

مدیرعامل مجتمع بین المللی دناصنعت یاسوج از اشتغال پایدار برای 384 نفر در این مجتمع خبر داد و اظهار داشت: در فاز دوم مجتمع قصد داریم به همین میزان فرصت شغلی برای جوانان هم استانی‌مان فراهم کنیم.

لهراسب باقری در گفت و گو با ایلنا از یاسوج گفت: مجتمع بین‌المللی دنا صنعت بعنوان اولین تولیدکننده لوله های کامپوزیتی در ایران محسوب می شود که در همین زمینه رتبه سوم خاورمیانه را نیز کسب کرده است.

وی افزود: لوله پلی‌اتیلن تک جداره تحت فشار برای مصارف آب، گاز و آبیاری قطره‌ای با فشارهای مختلف تا 30 بار در اقطار (2500-16) میلیمتر برای اولین بار در ایران در مجتمع بین‌المللی دنا صنعت یاسوج تولید شد.

مدیرعامل‌مجتمع بین‌المللی دناصنعت یاسوج با بیان اینکه لوله و اتصالات دوجداره کرتیوب دار فاضلابی، زهکشی، جمع آوری آبهای سطحی و پروژه‌های دریایی با سفتی‌حلقوی مختلف تا 120 کیلو نیوتن بر متر مربع در اقطار ( 4000-300) میلیمتر تولید می شود، اظهار داشت: این تولیدات با چهار نوع روش‌اتصال آسان و مطمئن مخصوصاً سیستم جوش الکتروفیوژن جدید با آب‌بندی 100 درصد در مقابل هرگونه نشت و نفوذ، یکپارچه و مقاوم در برابر رانش زمین و زلزله ، دارای مزیت فنی نسبت به تولیدات مشابه است.

باقری گفت: لوله و اتصالات کامپوزیت (PE-GF) و پلی اتیلن آبرسانی با فشار کاری 30-16-10-6 اتمسفر در اقطار ( 2500-300) میلی متر با چهار نوع جوش مخصوصاً سیستم جوش الکتروفیوژن در اختیار سه کشور امریکا، آلمان، ترکیه و اکنون دنا صنعت یاسوج است.

وی تولید انواع فلنج و منهول پلی اتیلن تا سایز چهارهزار میلی متر را از دیگر تولیدات مجتمع بین‌المللی دناصنعت یاسوج ذکر و خاطرنشان کرد: لوله و اتصالات مورد نیاز پروژه های دریایی از دیگر تولیدات این مجتمع است.

مدیرعامل مجتمع بین المللی دناصنعت یاسوج افزود: این مجتمع دارای آزمایشگاه آکرودیته مورد تایید موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران برای انجام تمامی آزمون‌های مربوط به تولیدات خود است.

باقری گفت: پروانه استاندارد 9116 ISIRI برای اولین بار در ایران و تمامی استانداردهای دیگر از جمله استاندارد 14427 را برای تولیدات خود از موسسه مذکور دریافت کرده است.

وی افزود: تولید و جوشکاری لوله و اتصالات فازهای 12 و 19 پارس‌جنوبی در اقطار 1600 و 2000 و 2500 میلیمتر با طول تقریبی 13 کیلومتر و تزریق گروت بجای بستن بالاست بتونی بمنظور انجام عملیات تغریق لوله در عمق متوسط 35 متری دریا و نصب در ترانشه و خاکریزی روی آن از جمله اقدامات مجتمع بین المللی دناصنعت یاسوج است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز