خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد:

مصرف برق در کهگیلویه و بویراحمد روبه رشد است/ برق رایگان برای صرفه‌جویی در ساعت‌های "پیک"

asdasd
کد خبر : ۳۸۲۲۴۱

مدیرعامل شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: از روند روبه رشد مصرف برق در این استان نگران هستیم و از مشترکین می‌خواهیم نسبت به مصرف برق صرفه‌جویی کنند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، "داود راهزادی" در نشست کمیته کاهش پیک تابستان 95 در محل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: از روند روبه رشد مصرف برق در این استان نگران هستیم و از مشترکین می خواهیم نسبت به مصرف برق صرفه جویی کنند.

وی با تشریح برخی فعالیت‌های صورت گرفته برای کاهش مصرف برق در کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: اگر مشترکین در تابستان امسال پیش‌بینی‌های لازم برای کاهش مصرف برق را بکار نبندند ممکن است شاهد قطعی برق باشیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد افزود: میزان مصرف برق در واحدهای صنعتی، تجاری و کشاورزی متاسفانه مصرف بالایی بوده که می‌طلبد مالکان این واحدها و اشتراکات توجهی ویژه ای به مقوله کاهش مصرف داشته باشند.

راهزادی از معافیت 20 روزه برق برای مشترکان بخش‌کشاورزی در صورت رعایت ساعات پیک‌بار خبرداد.

وی گفت: هر کشاورزی که در ساعت‌های اوج مصرف یعنی از ساعت 19 تا 23 شب، چهارساعت برق مصرف نکند از پرداخت بهای انرژی مصرفی متناسب با روزهای همکاری معاف خواهد شد.

وی اظهار کرد: مشترکان برق بخش کشاورزی در مقابل مصرف نکردن برق در این چهار ساعت می‌توانند 20 ساعت از برق رایگان استفاده کنند.

راهزادی افزود: در صورتی که مشترکان برق تعرفه کشاورزی همکاری لازم را از خود نشان دهند علاوه بر اینکه از برق رایگان بهره مند می‌شوند از پاداش ریالی نیز برخودار خواهند شد.

وی از مشترکان باتعرفه کشاورزی در کهگیلویه و بویراحمد خواست این فرصت را از دست ندهند و در ساعت‌های اوج مصرف از مصرف برق خودداری تا از 20 ساعت برق رایگان و پاداش ریالی بهره‌مند شوند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، در کهگیلویه و بویراحمد بیش از 220 مشترک برق وجود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز