خبرگزاری کار ایران

تمدید اعتبار گواهینامه سیستم‌های مدیریتیHSEQ نفت‌وگاز گچساران

شرکت بهره‌برداری نفت‌وگاز گچساران موفق به تمدید اعتبار گواهینامه سیستم‌های مدیریتی HSEQ شد.

به گزارش ایلنا، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در پایان جلسه اختتامیه ممیزی مراقبتی توسط شرکت ثبت و صدور گواهینامه SGS، ضمن اعلام این خبر بر حفظ ، نگهداری، ارتقاء سیستم‌های مدیریتی QHSE تأکید کرد.

امین محمدی با اشاره به ممیزی انجام شده گفت: با استقرار سیستم‌های مدیریتی، دیدگاه فرایندگرایی، حفاظت از محیط زیست، سلامت شغلی کارکنان و جلب‌نظر و رضایت‌مندی ذی‌نفعان سرلوحه فعالیت‌های شرکت قرار داشته و سالیانه اهداف سازمان برای بهبود عملکرد فرآیندهای سازمان، تدوین، جاری‌سازی و پایش و در نهایت تجزیه و تحلیل می‌شوند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، نیروی انسانی را مهمترین حلقه و سرمایه‌سازمانی برشمرد و هرگونه تلاش برای رضایت‌مندی کارکنان و بالابردن انگیزش و سطح دانش و آگاهی آنها را از مهم‌ترین عوامل در تحقق اهداف و نیل به تعالی سازمانی برشمرد.

وی متذکر شد: فرآیند ممیزی مراقبتی خردادماه با حضور ممیزان با صلاحیت شرکت ثبت و صدور گواهینامه SGS در سطح واحدهای ستادی و عملیاتی، مطابق با برنامه ممیزی و در راستای بررسی انطباق سیستم‌های استقرار یافته با استانداردهای مدیریتی بین المللی انجام شد .

این مسئول افزود: در ممیزی مراقبتی اخیر گواهینامه سیستم‌های مدیریتی شامل سیستم مدیریت کیفیتISO9001:2008، مدیریت کیفیت صنایع نفت‌وگاز و پتروشیمی ۲۰۱۰ :۲۹۰۰۱ ISO/TS، مدیریت‌ زیست‌محیطی ۱۴۰۰۱:۲۰۰۴ ISO، ایمنی و بهداشت حرفه‌ای ۲۰۰۷ OHSAS18001 و مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست HSE E&P FORUM:1994 مورد ممیزی قرار گرفته و تمدید اعتبار شد.

محمدی با اشاره به حجم بالای فرآیند ممیزی مراقبتی و لزوم تهیه تمهیدات لازم و مورد نیاز از جمله حمل‌ونقل، سیستم‌های ارتباطی و خدماتی و برقراری ارتباط با ممیزی‌شوندگان گفت:  در طول ۳ روز ممیزی ۵۷ نفر از کارشناسان فعال در حوزه نگهداشت سیستم‌های مدیریت یکپارچه، سیستم‌های ممیزی را پشتیبانی کرده و نقش بسزایی در اثربخش بودن ممیزی مراقبتی داشتند که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی در پایان یادآورشد: تلاش برای ارتقاء سیستم‌های مدیریتی از جمله سیستم مدیریت کیفیت ISO9001:200 و محیط زیست ISO14001:2004 از اهم اهداف و برنامه‌هایی است که این شرکت سرلوحه فعالیت خود قرار داده و امید است با تلاش و کوشش همه همکاران در ممیزی مراقبتی سال ۹۶ شاهد دریافت گواهینامه سیستم‌های مدیریتی با ویرایش سال ۲۰۱۵ باشیم

کد خبر : ۳۸۱۰۲۱