خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار چهارمحال و بختیاری مطرح کرد:

تدوین سیاست‌های مقابله با آسیب‌های اجتماعی در چهارمحال و بختیاری

asdasd
کد خبر : ۳۷۴۳۵۳

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: سیاست ها و ارائه راهکار به منظور پیش‌بینی، پیشگیری و مقابله با آسیب‌های اجتماعی با همکاری دستگاه‌های ذیربط در استان تدوین شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از شهرکرد، خدابخش مرادی شامگاه سه‌شنبه در نخسین ستاد ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در استان اظهار داشت: احصاء، اولویت‌بندی، تبیین و علت‌یابی آسیب‌های اجتماعی متناسب با شرایط بومی هر استان اولین هدف تشکیل این ستاد است.

وی افزود: تدوین سیاست‌ها و ارائه راهکار به منظور پیش‌بینی، پیشگیری، کاهش و مقابله با آسیب‌های اجتماعی با مشارکت دستگاه‌های ذی‌ربط از دیگر اهداف مشخص شده برای این ستاد است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: تقویت زمینه‌های همکاری، ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌های مسئول و پایش برنامه‌ها و فعالیت‌های دستگاه‌ها، سازمان‌ها و نهادها در حوزه آسیب‌های اجتماعی از مسائلی است که در این ستاد پیگیری می‌شود.

مرادی اعضای این ستاد را افراد حقیقی و حقوقی عنوان و خاطرنشان کرد: استفاده از نظرات کارشناسی و علمی برای یافتن راه حل و ارائه راهکار به منظور بررسی آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی در استان اهمیت زیادی دارد و باید توجه بیشتری به آن شود.

وی گفت: آسیب‌های اجتماعی تمامی جامعه را مورد هدف قرار می‌دهد و تنها هدف آسیب‌ها جوانان نیستند بلکه تمامی خانواده‌ها و جوانان در معرض خطر هستند در همین راستا باید با برنامه‌ریزی دقیق برای مقابله با آسیب‌ها وارد عمل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز