خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی و امور ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد خبرداد:

بودجه‌ای برای حل مشکلات قشر جوان نداریم

asdasd
کد خبر : ۳۷۳۴۸۱

معاون فرهنگی و امور ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این معاونت بودجه‌ای برای حل مشکلات قشرجوان ندارد و به دلیل شرایط موجود نمی‌تواند امور جوانان را ساماندهی کند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، " سید رحمت اله شاکری" در همایش تجلیل از نخبگان جوان کهگیلویه در دهدشت افزود: دلیل تقاضایم برای قبول مسئولیت در اداره کل ورزش و جوانان صرفأ کمک به مربیان و ورزشکاران بوده و به استاندار استان نیز دغدغه ام را گفتم زیرا که بستر برای کار به اندازه کافی وجود و مهم ورزشکاران و مربیان ما هستند که سخت در مضیقه اند.

وی با بیان اینکه زندگی‌ام را در ورزش سپری و شب و روز برای این حوزه کار کردم، اظهارداشت: معاونت فرهنگی و جوانان به دلیل شرایط موجود نمی‌تواند امور جوانان را ساماندهی کند.

معاون فرهنگی و امور ورزش و جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد افزود: این معاونت بودجه‌ای برای رسیدگی به مشکلات قشر جوان ندارد و تنها جهت هماهنگی با دستگاه‌ها در پیگیری پاره‌ای امور راه‌اندازی شده است.

شاکری گفت: با این وجود معاونت فرهنگی و جوانان توانسته مسابقات قرآن و تجلیل از نخبگان جوان را به کمک دستگاه‌های اجرایی برگزار کند.

وی ادغام وزارت ورزش و جوانان را کاری اشتباه خواند و خاطرنشان کرد: کسانی‌که این ادغام را ایجاد کردند هدف‌شان کشیدن خط بطلان بر جوانان بود.

معاون فرهنگی و امور ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد جوانان را قربانی ورزش در این ادغام دانست و یادآورشد: این وصله ناجور باعث شده جوانان در هیاهوی ورزش گم و مطالبات آن‌ها نادیده گرفته شود.

فرماندار کهگیلویه در روز تجلیل از نخبگان غائب است

شاکری در بخش دیگری از سخنان خود از غایب بودن فرماندار کهگیلویه در همایش تجلیل از نخبگان جوانان شهرستان انتقاد و اظهار داشت:‌ انتظار می‌رود مدیر ارشد اجرایی این شهرستان مشکلات و مطالبات جوانان را در جلسات استانی به گوش استاندار برساند.

سخنان معاون فرهنگی و امور ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد سبب واکنش برخی از حضار شد و یکی از مدیران حاضر در جلسه با بیان اینکه برای جوانان کهگیلویه چکار کردی؟ و استعفای دسته جمعی متولیان ورزش بهترین راهکار است که شاکری چنین ادامه داد:‌ اگر با رفتن ما کاری درست می شود صحبت شما را می پذیرم و گردن ما از مو باریکتر است.

در حق کهگیلویه اجحاف شده

شاکری با بیان اینکه چند صباحی است در حق کهگیلویه اجحاف شده است ، یادآورشد:‌ از دست ما کاری بر نمی آید چون در این معاونت هیچ بودجه ای در اختیار نداریم و تنها یک رابط و هماهنگ کننده بین 18 دستگاه اجرایی برای برگزاری برخی برنامه ها هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز