خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد:

کاهش 70 درصدی سرقت شبکه‌های برق در کهگیلویه و بویراحمد

asdasd
کد خبر : ۳۶۹۳۹۵

براساس آخرین آمارهای مستند دستگاه قضایی، میزان سرقت از شبکه‌های برق در این استان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷۰ درصد کاهش داشته است.

به گزارش ایلنا،"داوود راهزادی" در حاشیه بازدید از پروژه توسعه شبکه‌های برق روستای موردراز یاسوج، اظهار داشت: سال گذشته 70 مورد سرقت تجهیزات و شبکه‌های برق داشتیم در حالی در مدت مشابه سال قبل این رقم 224 مورد بوده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد افزود: در سال گذشته 208 فقره رأی کیفری متضمن حبس‌های طولانی مدت با رد اموال مسروقه صادر شد.

راهزادی، میزان ریالی رد اموال مسروقه در کهگیلویه و بویراحمد یک میلیارد و 380 میلیون ریال ذکر و خاطرنشان کرد: اغلب سارقان در حبس‌های مقرر هستند.

وی از همکاری دستگاه قضایی و نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد برای دستگیری سارقان و کاهش سرقت تجهیزات و شبکه‌های برق این استان تقدیر کرد و افزود: بنا داریم ادامه فعالیت‌های فنی در کابلی کردن شبکه‌های برق استان را تسریع دهیم.

راهزادی ابراز کرد: تلاش خواهیم کرد به نحو شایسته‌ای شبکه‌های سیمی را به کابلی با هدف پایداری شبکه‌ها و کاهش سرقت‌ها در سال جاری ادامه دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز