خبرگزاری کار ایران

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد خبرداد:

تعطیلی 2 واحد آلاینده زیست محیطی در کهگیلویه و بویراحمد

asdasd
کد خبر : ۳۶۹۳۴۱

مدیرکل محیط زیست کهگیلویه وبویر احمد از تعطیلی 2 واحد آلاینده زیست محیطی در این استان خبرداد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویر احمد،"سیداسدالله هاشمی" در حاشیه تعطیل واحدهای آلاینده زیست محیطی گفت:‌ در هجدهمین روز از اردیبهشت ماه 95 و درپی بی‌توجهی کارخانه تولید شن و ماسه روستای دارشاهی شهرستان دنا و واحد تولیدی بلوک زنی شهرک بلکو بویر احمد به اخطاریه های زیست محیطی این دو واحد تا اطلاع ثانوی و رفع آلودگی تعطیل شدند.

وی گفت : برای این 2 واحد تولیدی طی سالهای 94 و 95 , پنج بار اخطاریه های زیست محیطی رفع آلودگی صادر شده بود.

مدیرکل محیط زیست کهگیلویه وبویر احمد افزود: اداره نظارت و پایش این اداره کل ، هفتگی و در بیشتر مواقع روزانه و بصورت سر زده واحدهای صنعتی استان را که ممکن است آلودگی های زیست محیطی داشته باشند را پایش می کند و در صورت مشاهده آلودگی اخطاریه های کتبی وتذکرات  شفاهی داده می شود .

هاشمی گفت:‌ درپی این پایش‌ها پنج بار برای دو واحد مذکور طی سال‌های 94 و 95 اخطاریه های زیست محیطی صادر شده بود و هر با فرصتی 10 روزه جهت رفع آلودگی داده شده بود .

مدیر کل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه سلامتی مردم در اولویت کاری این اداره است افزود: این اداره کل وظایف ذاتی خود را در چارچوب قانون اعمال کرده و پس از انقضای فرصت و بی توجهی مسئولان کارخانه شن و ماسه و بلوک زنی این دو واحد را پلمپ کردند.

هاشمی گفت: کارخانه شن و ماسه تا رفع آلودگی های زیست محیطی و کارگاه بلوک زنی مشروط به جابجایی همچنان پلمپ خواهند ماند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز