خبرگزاری کار ایران

در پنجمین روز ثبت‌نام صورت گرفت؛

نام‌نویسی اولین بانوی بویراحمدی برای انتخابات مجلس

asdasd
کد خبر : ۳۳۲۴۸۸

اولین بانوی بویراحمدی برای حضور در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی نام‌نویسی کرد.

به گزارش ایلنا، در پنجمین روز از ثبت‌نام دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، زینب هاشمی با حضور در ستاد انتخابات بویراحمد اقدام به نام نویسی کرد.

بر پایه این گزارش، هاشمی متولد ۱۳۵۷ کارشناس ارشد جغرافیای شهرسازی بوده که با گرایش اصلاح‌طلبی گام به عرصه رقابت‌های انتخاباتی گذاشته است.

هاشمی هدف خود از حضور در عرصه انتخابات را توسعه شهرستان بویراحمد و دنا با توجه به بخش گردشگری آن عنوان کرد و گفت: با فراهم کردن زیرساخت‌های هر دو شهرستان بویراحمد و دنا می‌توان شاهد توسعه و ارتقا این دو شهرستان باشیم.

وی برنامه‌های کاری خود برای حضور در انتخابات را اشتغال‌زایی جوانان در کارهای توسعه‌ای و بخش خصوصی عنوان کرد و گفت: از مشکلاتی که امروزه تمامی خانواده‌ها گریبان‌گیر آن هستندبحث اشتغال بوده که تمام تلاش‌مان را برای رفع چنین معضلاتی به کار می‌بندیم.

هاشمی در پاسخ به سئوال خبرنگاران مبنی بر اینکه ائتلاف خواهید کرد یا نه اظهار کرد: تابع خرد جمعی هستم.

گفتنی است زینب هاشمی هم اکنون رئیس گروه پژوهش سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوده و سابقه مدیر کل امور بانوان و خانواده در دولت تدبیر و امید را در پرونده خود دارد.

هاشمی از جریان اصلاحات نامزد شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز