خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد خبرداد:

افتتاح ۹ کتابخانه در دهه فجر امسال در کهگیلویه و بویراحمد

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۰۹۳

در هر روستایی که فضای فیزیکی توسط روستائیان برای راه اندازی کتابخانه واگذار شود علاوه برجذب یک نیروی انسانی، یک باب کتابخانه مجهز تحویل روستاهای متقاضی نیز راه اندازی می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح ۹ کتابخانه در مناطق مختلف این استان در دهه فجر امسال(۹۳) خبر داد.

" زینب قربانی "در گفت و گو اختصاصی باایلنا از یاسوجگفت: ۹ باب کتابخانه در دهه فجرامسال در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد افتتاح و در اختیار علاقمندان قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه از این هفت کتابخانه هشت باب آن در روستاهای کهگیلویه و بویراحمد افتتاح و یک باب نیز در منطقه " دولت آباد یاسوج " است، اظهارداشت: امیدواریم با افتتاح این کتابخانه‌ها گامی موثر در راستای ارتقای فرهنگ مطالعه در روستاهای استان برداشته باشیم.

مدیرکل کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد افزود: تعداد عناوین کتاب های مورد نیاز کتابخانه ها روستایی بطور کامل در اختیار آنان قرار می‌گیرد و آرزو داریم روستانشینان از افتتاح این اماکن فرهنگی استقبال کنند.

قربانی، افتتاح کتابخانه‌های روستایی در روستاهای کهگیلویه و بویراحمد را از راهکارهای توسعه‌ای این روستاها برشمرد و تاکید کرد که اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان در صورت همراهی سایر روستانشینان، آمادگی افتتاح این مکان فرهنگی را دارد.

وی گفت: در هر روستایی که فضای فیزیکی توسط روستائیان برای راه اندازی کتابخانه واگذار شود علاوه برجذب یک نیروی انسانی، یک باب کتابخانه مجهز تحویل روستاهای متقاضی نیز راه اندازی می‌شود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد از اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران خواست درصورت تمایل برای راه اندازی کتابخانه در روستاهای، درخواستهای خود را به ادارات کتابخانه‌های عمومی شهرستانها و مرکز استان تحویل تا مورد بررسی قرار گیرد.

قربانی افزود: اولین کتابخانه روستایی که با مشارکت روستانشینان افتتاح شد مربوط به روستای " بن زرد پاتاوه " شهرستان دنا است.

به گزارش ایلنا از یاسوج،با افتتاح ۹ باب کتابخانه عمومی دهه فجرامسال، تعداد کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد به ۲۹ باب می‌رسد…

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز