خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امام کهیگیلویه و بویراحمد:

کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد حریف سارقان صندوق‌ها نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۴۰۵

البته سارقان با استفاده از " آدامس " و " سیم " همچنان محتویات صندوق‌های صدقات را به سرقت می‌برند.

مدیرکل کمیته امداد امام(ره) کهگیلویه و بویراحمد از کاهش سرقت‌های صدقه در این استان خبر داد. اما تاکید کرد که این نهاد حمایتی حریف سارقان صندوق‌های صدقات نمی‌شود.

به گزارش ایلنا از یاسوج، «غلامرضا متقی» در نشست رسانه‌ای، گفت: متاسفانه باوجود تمامی تلاش‌ها و تدابیر اندیشیده شده از سوی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، سرقت صندوق‌های صدقات همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در صندوق‌های صدقات در کهگیلویه و بویراحمد تمهیدان فنی برای جلوگیری از سرقت صورت گرفته است، اظهار داشت: البته سارقان با استفاده از «آدامس» و «سیم» همچنان محتویات صندوق‌های صدقات را به سرقت می‌برند.

مدیرکل کمیته امداد امام(ره) کهگیلویه و بویراحمد افزود: باوجود سرقت‌های صندوق صدقات اما همچنان از لحاظ همراهی مردم با مستمندان، از استان فارس جلو‌تر هستیم.

متقی در ادامه، درصد تحت پوشش کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد را ۱۴ درصد برشمرد و یادآورشد: رتبه این استان در کشور رتبه ۲۹ بوده که امکان تغییر آن وجود دارد.

وی تعداد مددجویانی که در هشت ماهه گذشته برای آنان شغل ایجاد شده را ۲ هزار و ۵۳۶ فرصت عنوان و خاطرنشان کرد: اعتبار پرداخت شده برای این تعداد ۸۶ میلیارد ریال بوده است.

مدیرکل کمیته امداد امام(ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: دنبال برنامه‌هایی برای کم کردن جمعیت تحت پوشش این نهاد حمایتی است که بهترین راهکار ایجاد مشاعل پایدار است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز