خبرگزاری کار ایران

واکنش مدیرکل زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد به فرار زندانی گچساران:

ماموران انتظامی در زمان فرار زندانی حضور نداشتند

asdasd
کد خبر : ۲۲۲۱۵۶

ماموران ما بطورناگهانی مورد هجوم و حمله افراد مسلح واقع شده و متاسفانه در آن زمان مامورین نیروی انتظامی جهت همکاری و یاری همکاران زندان حضور نداشتند.

مدیرکل زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد نسبت به فراز زندانی که گفته می‌شود از سارقان حرفه‌ای در شهرستان گچساران است واکنش نشان داد.

«اکبر محبی» در گفت‌و‌گو اختصاصی با ایلنا از یاسوج گفت: طبق آئین نامه سازمان زندان‌ها، هر زندانی می‌بایست با ۲ نفر مامور مراقب به خارج از زندان اعزام شود که همکاران ما با حساسیت و اهمیت موضوع زندانی موردنظر، با سه نفر نیروی مراقب و با تجهیزات کامل حفاظتی به مرکز درمانی اعزام کردند.

وی با تشریح اتفاقات افتاده در روز فرار سارق حرفه‌ای از دست ماموران زندان گچساران، اظهارداشت: ماموران ما بطورناگهانی مورد هجوم و حمله افراد مسلح واقع شده و متاسفانه در آن زمان مامورین نیروی انتظامی جهت همکاری و یاری همکاران زندان حضور نداشتند.

مدیرکل زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد افزود: محکوم علیه طبق دستور مقام قضلیی و نظریه پزشکی قانونی وهمچنین حفظ حقوق شهروندی بمنظور درمان به مرکز درمانی اعزام شده بوده و به بهانه «کسالت و تمارض» نبوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز