خبرگزاری کار ایران

در بازدید رئیس کمیسیون و بودجه مجلس از اداره کل کتابخانه‌های کهگیلویه و بویراحمد عنوان شد:

نهاد کتابخانه‌های عمومی، مظلوم‌ترین نهاد فرهنگی کشور است

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۳۰۲

ما معتقدیم برای تحقق منویات رهبری معظم انقلاب می‌بایست توجه ویژه‌ای به ظرفیت‌های این نهاد شود تا شاهد اعتلاء و ارتقای بیشتر سطح فرهنگ در جامعه باشیم.

نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس نهم شورای اسلامی از اداره کل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد بازدید و از تلاش‌های صورت گرفته در چندماهه اخیر تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، «غلامرضا تاجگردون» در دیدار با سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد، نهاد کتابخانه‌های عمومی را در کشور مظلوم‌ترین نهاد فرهنگی عنوان کرد.

وی گفت: ما معتقدیم برای تحقق منویات رهبری معظم انقلاب می‌بایست توجه ویژه‌ای به ظرفیت‌های این نهاد شود تا شاهد اعتلاء و ارتقای بیشتر سطح فرهنگ در جامعه باشیم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، ارزیابی خود از عملکرد نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور را مطلوب ارزیابی و خاطرنشان کرد: برای ارتقای سطح فعالیت‌های فرهنگی این نهاد، می‌بایست ردیف بودجه‌ای خاص پیش بینی شود.

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست با تقدیر از حضور نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در محل اداره کل کتابخانه‌های این استان، مهم‌ترین مشکل کنونی حوزه کاری خود را کمی اعتبارات لازم برشمرد.

«زینب قربانی» گفت: متاسفانه برخی از شهرداری‌ها براساس قانون راجع به پرداخت بدهی نیم درصدی خود به اداره کل کتابخانه‌های عمومی سهل انگاری می‌کنند که این موضوع نیز مشکلاتی را برای ما بدنبال دارد.

وی تاکید کرد که نگاه دبیرکل کتابخانه‌های عمومی کشور به فرهنگ کتاب و کتابخوانی در تمامی مناطق کشور بویژه مناطق محروم مطلوب و پسندیده است.

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد اظهار امیدواری کرد تمامی مدیران دستگاههای اجرایی این استان جهت اجرای سیاسیت‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و بالابردن شاخص‌های این اداره کل در کشور، با این نهاد فرهنگی تعامل بیشتری داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز