خبرگزاری کار ایران

امام جمعه قلعه رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد:

دزدی احشام در چاروسا شبیه اختلاس سه هزار میلیاردی است

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۴۶۹

سرقت احشام در این بخش بگونه ای روبه افزایش بوده که هر روز شاهد افزایش نارضایتی ها و نگرانی های مردم در این ارتباط هستیم.

امام جمعه قلعه رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد با اظهار نگرانی از افزایش بی رویه سرقت احشام در این بخش، بیان داشت: پرونده سرقت احشام در این بخش همانند پرونده اختلاس سه هزار میلیاردی گسترده و نگران کننده است.

" حجت الاسلام اسماعیل صلواتی " در گفت و گو اختصاصی باایلنا در قلعه رئیسیگفت: سرقت احشام در این بخش بگونه‌ای روبه افزایش بوده که هر روز شاهد افزایش نارضایتی ها و نگرانی های مردم در این ارتباط هستیم.

وی با درخواست از دستگاه قضایی برای پیگیری افزایش سرقت های احشام در بخش قلعه رئیسی شهرستان کهگیلویه، خاطرنشان کرد: پرونده دزدهای احشام مردم در نوع خودش و در حد بخش چاروسا شبیه اختلاس سه هزار میلیاردی است.

امام جمعه قلعه رئیسی شهرستان کهگیلویه افزود: سارقان احشام از زمانی که ما یاد داریم تاکنون بیش از ۱۵سال است که آرامش و امنیت را از جان و مال مسلمانان این بخش سلب کرده اند.

صلواتی گفت: سارقان احشام در بخش قلعه رئیسی شهرستان کهگیلویه اشک یتیمان و نیازمندان را درآورده اند و دل مردم از دست آنها خون است.

وی تاکید کرد: دستگاه قضایی و نیروی انتظامی می بایست برای بازگشت آرامش و امنیت به بخش قلعه رئیسی شهرستان کهگیلویه در برابر سارقان احشام تدابیر جدیدی بیندیشند و اجازه ندهند داد مردم این دیار محروم بلند شود.

بخش قلعه رئیسی از بخش های گرمسیری شهرستان کهگیلویه است که با یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد حدود ۳۰۰ کیلومتر فاصله دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز