خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس نهم شورای اسلامی:

وضعیت بدکنونی اقتصاد از اول انقلاب تاکنون بی‌سابقه است

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۱۱۸

در یک برنامه چهارساله، چهره روستای «تمنک پاتاوه» و سایر روستاهای این بخش را تا حدود زیادی تغییر خواهد کرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس نهم شورای اسلامی شرایط کنونی اقتصاد ایران را شرایط نگران کننده‌ای خواند که در هیچ دولتی این چنین نبوده است.

به گزارش ایلنا، «غلام محمد زارعی» در آئین افتتاح ساختمان دهیاری روستای تمنک بخش پاتاوه شهرستان دنا گفت: وضعیت اعتبارات به‌ویژه در حوزه عمرانی در دولت یازدهم تاکنون مطلوب نبوده و شاید بتوان گفت در ۲ ساله اخیر، بد‌ترین شرایط اقتصادی را در تاریخ انقلاب اسلامی تجربه کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه از ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی کهگیلویه و بویراحمد در سال گذشته تنها ۲۳ درصد آن یعنی حدود ۴۰ میلیارد تومان به استان تخصیص پیدا کرد، اظهارداشت: با این مبلغ ناچیز و توقعات بحق مردم نمی‌توان بخوبی کار کرد و رضایت ایجاد کرد.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس نهم شورای اسلامی افزود: امیدواریم در یک برنامه چهارساله بتوانیم پاسخ خواسته‌های بحق مردم فهیم حوزه انتخابیه‌مان باشیم و بتوانیم چهره روستای زیبای «تمنک» را تاحدودی ترمیم ببخشیم.

زارعی با تشریح وضعیت کنونی روستای «تمنک پاتاوه»، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین اولویت ما در این روستا اصلاح شبکه‌های آبرسانی بود که انجام شده و اکنون در حال برنامه ریزی برای دیگر اولویت‌ها هستیم.

وی گفت: برای وضعیت محور ورودی روستا، به آقای بیدارپور، مدیرکل وقت راه و شهرسازی گفتیم شما فعالیت عمرانی آن را شروع کنید و نگران اعتبارات آن نباشید اما آقای بیدارپور آنرا انجام نداد و الان هم از کارهایی که انجام شده راضی نیستیم.

این نماینده مجلس نهم شورای اسلامی تاکید کرد که در یک برنامه چهارساله، چهره روستای «تمنک پاتاوه» و سایر روستاهای این بخش را تا حدود زیادی تغییر خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز