خبرگزاری کار ایران

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

فرجی دانا دانشمند بااخلاقی بود که در زمان استیضاح اخلاق را رعایت کرد

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۱۰۱

وزیر علوم در زمان استیضاح خود در مجلس شورای اسلامی اخلاق را رعایت کرد و این درحالی است که شما می‌دانید با وزراء چگونه برخورد می‌کردند.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از رفتار وزیر علوم و تحقیقات استیضاح شده دولت یازدهم در مجلس نهم شورای اسلامی در برابر استیضاح کنندگان تقدیر کرد.

به گزارش ایلنا، «مجید محنایی» در جمع مردم سی سخت شهرستان دنا گفت: آقای دکتر روحانی در زمان انتخابات سه وعده به مردم داد که یکی از آن‌ها بازگشت آرامش و امید به جامعه بود.

وی با بیان کوتاهی از این وعده رئیس جمهور در زمان انتخابات، اظهارداشت: دولت دکتر روحانی دولت اخلاق است بگونه‌ای که وزیر دانشمند شما در جلسه استیضاح برخلاف اخلاق و به اندازه سرسوزنی بی‌اخلاقی نکرد.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: وزیر علوم در زمان استیضاح خود در مجلس شورای اسلامی اخلاق را رعایت نمود و این درحالیست که شما می‌دانید با وزراء چگونه برخورد می‌کردند.

محنایی با تقدیر از فعالیت‌های وزیر امورخارجه دولت یازدهم، بیان داشت: امروز افتخار می‌کنیم که سایر کشور‌ها برای دیدار با وزیر امور خارجه وقت می‌گیرند.

وی گفت: سازمان تحریم‌ها «ترک» خورده و بخش‌هایی از مطالبات که به ناحق از ماگرفته بودند دارند هم اکنون توسط دولتمردان تدبیر و امید پس گرفته شده و می‌شود.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: زمانی شب می‌خوابیدیم و صبح قیمت «پراید» چندبرابر می‌شد اما اکنون نرخ تورم درحال رکود است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز