خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

موفقیت ۳۴ دانش آموز مرکز استعدادهای درخشان یاسوج در کنکور سراسری

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۵۱۰

دانش آموزان مراکز استعدادهای درخشان یاسوج، رتبه‌های یک، دو و سه رقمی کنکور سراسری را کسب کردند.

رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: از مجموع ۶۹ نفر دانش آموز پایه چهارم داوطلب کنکور از دبیرستان شهید بهشتی استعدادهای درخشان یاسوج ۱۹ نفر موفق به کسب رتبه‌های یک تتا سه رقمی شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، «اسدپور گفت: ازمجموع ۶۵ نفر دانش آموز رشته ریاضی و تجربی دبیرستان فرزانگان دخترانه یاسوج ۱۵ نفر موفق به کسب رتبه‌های یک تا سه رقمی شدند.

امید جلیل دانش آموز شهید بهشتی یاسوج از این دانش آموزان است که رتبه ۳ رشته علوم تجربی در منطقه ۳ و همچنین رتبه ۵۴ در گروه زبان انگلیسی را کسب کرد، وی از دانش آموزان فعال قرآنی کهگیلویه و بویراحمد است.

امید یعقوبی اصل رتبه ۱۴ تجربی، احمد نیک بخت رتبه ۲۵ رشته علوم تجربی و مرضیه حسینیان رتبه ۸۰ رشته علوم تجربی که در مصاحبه علت موفقیت خود را توکل به خداوند متعال، برنامه ریزی، مطالعه، تکیه بر کتابهای درسی، اراده و پشتکار عنوان کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز