خبرگزاری کار ایران

سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری بویراحمد:

آتش سوزی همزمان در سه منطقه جنگلی بویراحمد

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۴۳۵

عده‌ای مغرضانه فقط درحال گزارش نویسی بر علیه خادمان مردم در اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بوده اند که پیشنهاد می‌دهیم بجای نوشتن گزارش های مغرضانه در عرصه های جنگلی حاضر شده و آتش ها را مهار کنند.

سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری بویراحمد از آتش سوزی همزمان در سه منطقه جنگلی بویراحمد خبرداد و اظهارداشت: ۲ فقره آتش سوزی این مناطق مهار و یک منطقه دیگر در حال خاموشی است.

«سیعد نظری» در گفت و شنود اختصاصی با ایلنا در یاسوج گفت: متاسفانه امروز، چهاردهم مرداد ماه، سه آتش سوزی در مناطق جنگلی سپیدار، بیدشاهی و وزگ صورت گرفته که آتش سوزی در مناطق سپیدار و بیدشاهی مهار شده است.

وی با بیان اینکه براساس قانون، تمامی دستگاه‌های اجرایی، حتی دستگاه‌های نظامی و انتظامی می‌بایست برای خاموش کردن آتش در عرصه‌های جنگلی و مرتعی مشارکت فعال داشته باشند، تصریح کرد: متاسفانه برای خاموش کردن آتش سوزی جنگل‌ها هیچ دستگاهی ما را یاری نمی‌کند و تنها پرسنل اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بویراحمد در حال خاموش نمودن آتش هستند.

سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری بویراحمد افزود: امکانات و تجهیزات لازم برای خاموش کردن آتش سوزی‌ها در عرصه‌های جنگلی و مرتعی این شهرستان وجود ندارد و پرسنل اداره با دست خالی در حال خاموش نمودن آتش هستند.

نظری، سطح هکتاری آتش سوزی جنگل‌های بویراحمد در این آتش سوزی امروز را حدود پنج هکتار عنوان و خاطرنشان کرد: دلایل این آتش سوزی‌ها هنوز نامعلوم و در حال پیگیری هستیم.

وی گفت: عده‌ای مغرضانه فقط درحال گزارش نویسی بر علیه خادمان مردم در اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بوده که پیشنهاد می‌دهیم بجای نوشتن گزارش‌های مغرضانه در عرصه‌های جنگلی حاضر شده و آتش‌ها را مهار کنند.

سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری بویراحمد، سخت گذری، وزش باد و نبود امکانات و تجهیزات را از مهم‌ترین مشکلات کنونی برای خاموش نمودن آتش در عرصه‌های منابع طبیعی این شهرستان برشمرد.

نظری افزود: شعله‌های آتش در منطقه جنگلی «وزگ بویراحمد» بیداد می‌کند و متاسفانه شرایط سختی برای خاموش نمودن این شعله‌ها وجود دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز