خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد:

هندوانه کاران کهگیلویه و بویراحمد بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال خسارت دیدند / دولت خسارات هندوانه کاران را پرداخت نمی‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۷۱۰

کشت هندوانه سیاست وزارت جهاد کشاورزی نبوده و متاسفانه خسارات وارده به هندوانه کاران کهگیلویه و بویراحمد نیز برعهده خود آنان است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از خسارات بیش از ۱۰۰ میلیارد ریالی به هندوانه کاران این استان در تابستان امسال خبرداد.

جعفر گوهرگانی به ایلنا در یاسوج گفت: متاسفانه هندوانه کاران کهگیلویه و بویراحمد در فصل برداشت امسال بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال خسارت دیدند و دولت در این ارتباط نیز هیچ مسوولیتی ندارد.

وی با بیان اینکه دولت تعهدی در قبال این خسارت ندارد، اظهارداشت: کشت هندوانه سیاست وزارت جهاد کشاورزی نبوده و متاسفانه خسارات وارده به هندوانه کاران کهگیلویه و بویراحمد نیز برعهده خود آنان است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد افزود: کشور عراق بیشترین هندوانه این استان را خریداری می‌‌کرد اما امسال بدلیل بحران‌هایی که داشت از ما هندوانه خریداری نکرد که این موضوع مهم‌ترین دلیل خسارات وارده است.

گوهرگانی با تاکید براینکه هندوانه صنایع پایین دستی ندارد و اگر بفروش نرسد خسارات فراوانی را برای هندوانه کاران بدنبال دارد، تصریح کرد: حدود ۶۰۰ هندوانه کار در کهگیلویه و بویراحمد امسال دچار خسارات شدند.

وی گفت: به ستاد بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد و معاونت زارعت وزارتخانه نیز اعلام خسارت نموده‌ایم اما متاسفانه تاکنون اعتباری برای پرداخت به خسارت دیدگان کاشت هندوانه در این استان پرداخت نشده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز