خبرگزاری کار ایران

نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی:

تخصیص ۵۰ میلیارد ریال برای راه‌اندازی کارخانه آجر دهدشت با مساعدت وزیر صنعت

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۳۹۱

مقرر شد بانک صنعت و معدن اعتباری معادل ۵۰ میلیارد ریال برای رفع مشکلات مالی کارخانه آجر دهدشت در اختیار مدیرعامل این اختیار قرار دهد.

نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی از برگزاری نشست اضطراری با وزری صنعت، معدن و تجارت، مدیرعامل بانک صنعت و معدن، معاون امور مجلس وزارتخانه، مدیرعامل کارخانه آجر دهدشت و خود در محل دفتر وزیر صنعت خبرداد.

«حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی محمد بزرگواری» در گفت و شنود اختصاصی با ایلنا از یاسوج گفت: در روز سی‌ام تیرماه ۹۳ نشستی با «مهندس نعمت‌زاده» وزیر صنعت، معدن و تجارت، «افخمی» مدیرعامل بانک صنعت و معدن، «آوایی» معاون امور مجلس وزارتخانه، «رئیس‌زاده» مدیرعامل کارخانه آجر دهدشت و اینجانب با هدف رفع مشکلات این کارخانه در محل دفتر وزیر صنعت برگزار شد.

وی با مثبت ارزیابی کردن این نشست، اظهارداشت: در پایان این نشست مقرر شد بانک صنعت و معدن اعتباری معادل ۵۰ میلیارد ریال برای رفع مشکلات مالی کارخانه آجر دهدشت در اختیار مدیرعامل این اختیار قرار دهد.

نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی افزود: «رئیس‌زاده» مدیرعامل کارخانه آجر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه نیز متعهد شد با دریافت این تسهیلات، کارخانه آجر دهدشت را فعال و در ‌‌نهایت تا چهار ماه آینده ان را به بهره برداری برساند.

بزرگواری، تعطیلی کارخانه آجر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه را نگران کننده خواند و خاطرنشان کرد: با همراهی وزیر و مسوولان وزارتخانه صنعت و معدن امیدواریم مشکلات کارخانه آجر دهدشت بزودی مرتفع شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز