خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

۹۰ درصد آب شهر یاسوج از چاه تامین می شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۴۶۵

۱۲ مخزن و ۲۲ حلقه چاه عمیق آب از ۱۵۰ تا ۲۵۰ متری آب شرب شهروندان یاسوج را تامین و ۳۳۰ کیلومتر نیز شبکه آبی این شهر است.

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که بیش از ۹۰ درصد آب مصرفی شهروندان شهر یاسوج مرکز استان از " چاه " تامین می شود.

" سیدعلی لدنی نژاد " به ایلنا از یاسوج گفت: باوجود ۲ رودخانه در اطراف شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد اما ۹۰ درصد آب مصرفی شهروندان از طریق چاه تامین می شود نه چشمه.

وی تعداد مشترکان آب شرب مصرفی شهر یاسوج را ۶۱ هزار مشترک عنوان و اظهارداشت: هشت هزار و ۵۰۰ مشترک نیز در شهر مادوان وجود دارد که در مجموع ۵۴ درصد مشترکان سراسر کهگیلویه و بویراحمد را تشکیل می دهند.

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد افزود: ۱۲ مخزن و ۲۲ حلقه چاه عمیق آب از ۱۵۰ تا ۲۵۰ متری آب شرب شهروندان یاسوج را تامین و ۳۳۰ کیلومتر نیز شبکه آبی این شهر است.

لدنی نژاد نبود تصفیه خانه مناسب برای استفاده از رودخانه های بشار و مهریان را مهمترین مشکل موحود در حوزه آبرسانی دانست و خاطرنشان کرد: با احداثسد تنگ سرخ این مشکل مرتفع می شود.

وی گفت: چاه‌های تامین کننده آب شرب شهروندان یاسوج بدلیل برداشت های بی رویه در تابستان با مشکل مواجه می‌شوند.

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد، انشعابات غیرمجاز در شهر یاسوج مرکز استان را از مهم‌ترین مشکلات حوزه کاری خود برشمرد.

وی از تخلفات کنونی برخی از شهروندان برای استفاده از انشعابات غیرمجاز در شهر یاسوج اظهار نگرانی و تاسف کرد و یادآورشد: برای رفع این معضل نیازمند همراهی و همکاری مردم هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز