خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد خبرداد:

سازماندهی برخی زنان گدا در یاسوج

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۸۳۷

این زنان در جایگاه‌های سوخت توسط ماشین‌هایی پیاده و تا شب هنگام تکدی‌گری کرده و سپس توسط همان ماشین‌ها در هنگام شب جمع آوری می شدند.

مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد از تکدی‌گری برخی زنان با برنامه ریزی‌های قبلی در یاسوج مرکز این استان خبرداد.

فضل اله اتابک به مناسبت هفته بهزیستی در گفت‌و‌گو اختصاصی با ایلنا از یاسوج گفت: برخی سازماندهی‌ها در حوزه تکدی‌گری زنان در یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد بدلیل آب و هوای خوش آن در فصل تابستان از سوی سوء استفاده کنندگان صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته سه گروه از زنان متکدی، توسط ماشین‌های آخرین سیستم از استان فارس به یاسوج انتقال داده می‌شدند، اظهارداشت: این زنان در جایگاه‌های سوخت توسط این ماشین‌ها پیاده و تا شب هنگام تکدی کرده و سپس توسط‌‌ همان ماشین‌ها در هنگام شب جمع آوری می‌شدند.

مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد افزود: تیم‌های بازرسی متعددی برای بررسی این موضوع در جایگاه‌های سوخت یاسوج مستقر و در نتیجه به نتایجی که عنوان شد رسیدیم.

اتابک، بیشترین زنان متکدی در فصل تابستان یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد را مربوط به استان فارس ذکر و تصریح کرد: جمع آوری متکدیان براساس قانون برعهده ۱۵ نهاد دولتی و غیردولتی است.

وی در ادامه از بالا بودن وضعیت اقتصادی برخی از کودکان کار در کهگیلویه و بویراحمد خبرداد و یادآورشد: باتوجه به فصل گرم و خوش آب و هوابودن یاسوج، امکان افزایش کودکان کار در این شهر وجود دارد.

مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: البته کودکان کار در این استان کمتر مورد آزار و اذیت جنسی قرار می‌گیرند اما متاسفانه برخی از این کودکان دارای وضعیت اقتصادی خوبی هم هستند.

وی افزود: تلفن ۱۴۸۰ با نام خط مشاور در اورژانس اجتماعی یاسوج بطور شبانه روزی آماده پاسخگویی و دریافت اطلاعات مردمی در زمینه‌های مختلف آسیب‌های اجتماعی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز