خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد:

پردیس دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد احداثمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۶۸۲

ساخت این پردیس دانشگاهی تأثیر شگرفی بر روند دانشگاه فرهنگیان استان خواهد داشت و زمینه را برای تحصیل علاقمندان بیش از پیش فراهم خواهد کرد.

ایلنا - یاسوج: رئیس دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد از احداثپردیس دانشگاه فرهنگیان این استان در آینده ای نزدیک خبر داد.

" فرهاد علی پور " در گفتگو با " ایلنا از یاسوج " گفت: برابر ابلاغ ۷۰ - ۵۵۰۰۰۰ قانون بودجه سال ۹۳ کل کشور عملیات اجرایی پردیس دانشگاه فرهنگیان بزودی از طریق اداره کل نوسازی مدارس استان آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مساحت زمین اختصاص یافته برای پردیس دانشگاه فرهنگیان استان هفت هکتار است اظهار کرد: این زمین از سوی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد برای ساخت پردیس دانشگاه فرهنگیان اهدا شده است.

" علی پور " زیر بنای در نظر گرفته شده برای ساخت این پردیس دانشگاهی را ۱۳ هزار مترمربع عنوان کرد و افزود: ساخت این پردیس دانشگاهی تأثیر شگرفی بر روند دانشگاه فرهنگیان استان خواهد داشت و زمینه را برای تحصیل علاقمندان بیش از پیش فراهم خواهد کرد.

این مسئول مبلغ اختصاص یافته برای شروع بکار احداثپردیس دانشگاه فرهنگیان استان برای سال جاری را ۳۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

وی از توجه ویژه استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیر کل آموزش و پرورش و مجمع نمایندگان استان بویژه دکتر تاج گردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی برای پیگیری و اختصاص بودجه برای ساخت این پردیس دانشگاهی تشکر کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز