خبرگزاری کار ایران

سرپرست کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

انتقال کتابخانه گلزار شهدای یاسوج به نمازخانه بنیاد شهید

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۸۰۶

کتابخانه گلزار شهدای یاسوج دارای هفت هزار و ۲۰۰ نسخه بوده و محل کنونی این کتابخانه بسیار مناسب است.

سرپرست کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد از انتقال کتابخانه گلزار شهدای یاسوج مرکز این استان به نمازخانه اداره کل بنیاد شهید شهرستان بویراحمد خبر داد.

زینب قربانی در گفت و گو اختصاصی با ایلنا از یاسوج گفت: گلزار شهدای یاسوج در حال تعمیر و مقاوم سازی است و امکان استفاده از کتابخانه مستقر در این گلزار برای علاقمندان در شرایط کنونی وجود نداشت.

وی با تقدیر از همکاری های " مهدی "، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد، برای انتقال این کتابخانه، اظهارداشت: با همکاری ایشان، کتابخانه گلزار شهدای یاسوج به نمازخانه اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویراحمد انتقال داده شد.

سرپرست کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد افزود: کتابخانه گلزار شهدای یاسوج دارای هفت هزار و ۲۰۰ نسخه بوده و محل کنونی این کتابخانه بسیار مناسب است.

قربانی از علاقمندان به کتاب و کتابخوانی خواست تا زمان اتمام تعمیرات گلزار شهدای یاسوج به کتابخانه مستقر در اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران بویراحمد مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز