خبرگزاری کار ایران

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام(ره) کهگیلویه و بویراحمد:

بانک صادرات کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت تسهیلات مددجویان خودداری می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۱۶۸

بسیاری از مددجویان و حتی مسوولان کمیته امداد امام استان، به‌دلیل این عملکرد بانک صادرات اکنون سردرگم هستند و نمی‌دانند چه کنند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام(ره) کهگیلویه و بویراحمد از خودداری بانک صادرات این استان برای پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی مددجویان به‌شدت اظهار گله‌مندی و انتقاد کرد.

عنایت رحیمی نیا در گفت‌‌و‌‌گو اختصاصی با ایلنا در یاسوج گفت: ۶۲۰ میلیارد ریال به پیشنهاد دولت دهم، مصوبه مجلس شورای اسلامی و ابلاغ بانک مرکزی به بانک صادرات کهگیلویه و بویراحمد راجع به پرداخت تسهیلات اشتغالزایی مددجویان اعلام شد.

وی با اظهار تاسف از اینکه تمامی بانک‌های صادرات کشور مصوبات عنوان شده را برای ایجاد اشتغال مددجویان کمیته امداد پرداخت کرده‌اند، تصریح کرد: متاسفانه پرداخت این اعتبار برغم تمامی رایزنی‌ها و پیگیری‌های مسوولان استانی کمیته امداد امام استان با بانک صادرات بی‌پاسخ مانده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد افزود: ۲۵۷ طرح فنی کار‌شناسی شده برای ایجاد ۵۰۰ فرصت شغلی در این راستان به بانک صادرات استان معرفی اما متاسفانه این بانک هیچ پاسخی به ما نداده و تسهیلات موردنظر را نیز پرداخت نکرده است.

رحیمی‌نیا با ادامه انتقادات خود از عملکرد بانک صادرات کهگیلویه و بویراحمد، بیان داشت: بسیاری از مددجویان و حتی مسوولان کمیته امداد امام استان به‌دلیل این عملکرد بانک صادرات اکنون سردرگم هستند و نمی‌دانند چه کنند.

وی از رایزنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد و «امید» معاون اشتغال کمیته امداد کشور با مسوولان بانک صادرات این استان در ارتباط با رفع این معضل خبرداد و یادآورشد: متاسفانه مسوولان این بانک وعده پرداخت تسهیلات دادند اما هیچ خبری از این پرداخت در دستورکار نیست.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: سقف تسهیلات قرض الحسنه‌ای ویژه مددجویان این نهاد حمایتی که می‌بایست به مددجویان پرداخت شود ۱۵۰ میلیون ریال بوده و برخی از مددجویان هزینه‌هایی را متحمل که بانک صادرات بدلیل پرداخت نکردن تسهیلات به آنان خسارت وارده کرده است.

رحیمی‌نیا با تقدیر از عملکرد برخی بانک‌های عامل کهگیلویه و بویراحمد که با کمیته امداد امام استان همکاری دارند، تصریح کرد: هنوز نمی‌دانیم چرا بانک صادرات از پرداخت تسهیلات ویژه اشتغال مددجویان خودداری و ممانعت می‌ورزد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز