خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری:

ظرفیت های کهگیلویه و بویراحمد در گذشته به خاطر قوم گرایی شکوفا نشد

asdasd
کد خبر : ۱۷۳۸۴۱

اگر این نوع مدیریت بازهم ادامه یابد شرایط مثل گذشته خواهد بود اما اگر مدیریت صحیح باشد، شاهد شکوفایی ظرفیت ها خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، رمز پایمردی و پیروزی امام(ره) را ایمان به خدا، هدف و راه و مردم دانست.

به گزارش ایلنا از یاسوج، " آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی " در دیدار کارکنان کارخانه قند یاسوج، با گرامیداشت سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی و حادثه ۱۵ خرداد، اظهارداشت: امام خمینی(ره) با ایمان به مردم ساختار نحس، فاسد و متکبر استکبار را شکست.

وی گفت: پس از حادثه ۱۵ خرداد همه تصور کردند که شاه کار را تمام کرده و مردم عقب نشینی می کنند اما امام و یارانش که به مردم ایمان داشتند، می دانستند این حادثه ها هیچ خللی در مقاومت مردم ایجاد نمی کند.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری افزود: ایمان به تلاش و مقاومت مردم زمینه ای برای جدیت امام تا پایان کار مهیا کرد تا به پیروزی انقلاب اسلامی منجر شد.

ملک حسینی با بیان اینکه امام(ره) با سه عنصر ایمان به خدا، راه و مردم جنگ را مدیریت کرد، یادآورشد: امام به مردم ایمان داشت و می دانست با روح شهادت طلبی مردم می توان جنگ را مدیریت کرد.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری نیز چنین ایمانی دارند، تصریح کرد: اگر ایشان این سال را به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامیدند یعنی به چنین نیرو و عزمی در مردم معتقد هستند اما این نیازمند مدیریت عزم و اراده ملی است.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمد، عزم ملی و مدیریت جهادی را تجمیع توان ها و ظرفیت های جامعه و ایمان به آنها دانست و ادامه داد: این استان و منطقه دارای ظرفیت های بسیاری می باشد که نیازمند مدیریت صحیح، هدفمند و سریع است.

ملک حسینی افزود: ظرفیت هایمان به دلیل مدیریت های گذشته که زیر سایه باندبازی و قوم گرایی قرار گرفت، به خوبی شکوفا نشد.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری گفت: اگر این نوع مدیریت بازهم ادامه یابد شرایط مثل گذشته خواهد بود اما اگر مدیریت صحیح باشد، شاهد شکوفایی ظرفیت ها خواهیم بود.

وی با بیان اینکه در مدیریت جهادی شکست وجود ندارد، گفت: در جهاد اگر فردی هدفی را تعیین کرد، به هر قیمتی به سمت آن حرکت خواهد کرد و بدون تردید آن هدف محقق خواهد شد.

ملک حسینی با بیان اینکه همه در برابر ظرفیتهای شکوفا نشده منطقه و محرومیت های آن مسئول هستیم، تصریح کرد: اگر انسان روح امانت داری، مسئولیت پذیری و دینداری داشته باشد، با تمام توان در راستای رفع مشکلات اقتصادی جامعه تلاش خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز