خبرگزاری کار ایران

اختصاصی ایلنا یاسوج / بدلیل عارضه قلبی:

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در کهگیلویه و وبویراحمد درگذشت

asdasd
کد خبر : ۱۷۳۶۸۵

مهندس رودشتیان توسط تیم پزشکی متخصص احیاء اما متاسفانه ساعت ۱۰ صبح دوباره دچار ایست شدید قلبی(آرست تنفسی) می شوند.

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر قالیباف در کهگیلویه و بویراحمد و معاون عمرانی اسبق استاندار این استان دلیل عارضه قلبی درگذشت.

به گزارش ایلنا از یاسوج، " مهندس مهدی رودشتیان " حدد ۶۰ ساله که در سابقه کاری خود مدیرکل راه و تربرای کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل راه و ترابری لرستان و معاونت عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد را دردوران اصلاحات برعهده داشت.

مدیرنظارت بردرمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با تائید این خبر و اظهار تسلیت به خانواده " مهندس رودشتیان "، گفت: متاسفانه امروز صبح پانزدهم خردادماه ۹۳ ساعت شش صبح " مهندس رودشتیان " دچار ایست قلبی شده که توسط خانواده شان به بیمارستان امام سحاد(ع) یاسوج منتقل می شوند.

" دکتر کیان دهرابپور " در تماس تلفنی با ایلنا از یاسوج افزود: مهندس رودشتیان توسط تیم پزشکی متخصص احیاء اما متاسفانه ساعت ۱۰ صبح دوباره دچار ایست شدید قلبی(آرست تنفسی) می شوند.

وی با اظهار تاسف از فوت " مهندس رودشتیان "، خاطرنشان کرد: تمامی تلاش ها برای نجات جان " مهندس رودشتیان " انجام اما متاسفانه در ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه ایشان فوت و تلاش های پزشکان بی نتیجه ماند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز