خبرگزاری کار ایران

اختصاصی ایلنا یاسوج / در دیدار مجمع نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با روحانی؛

رئیس جمهوری بر موضوع گردشگری و پتروشیمی در کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۱۲۶

خوشبختانه نشست خوبی بین مجمع نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس نهم شورای اسلامی با رئیس جمهوری برگزار و در آن هر سه نماینده به مشکلات استان در موضوعات خاص پرداختند.

نشست مجمع نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با رئیس جمهوری دقایقی پیش به اتمام رسید.

نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجالس هشتم و نهم شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در یاسوج تاکید کرد که تمامی سخنان رد و رد بدل شده به‌طور مکتوب در اختیار رئیس جمهوری قرار گرفت و وی وعده داد که برای رفع مشکلات کنونی کهگیلویه و بویراحمد گام بردارد.

«سید علی محمد بزرگواری» افزود: خوشبختانه نشست خوبی بین مجمع نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس نهم شورای اسلامی با رئیس جمهوری برگزار و در آن هر سه نماینده به مشکلات استان در موضوعات خاص پرداختند.

وی مهم‌ترین درخواست‌های مجمع نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد از دکتر روحانی رئیس جمهوری ایران اسلامی را تکمیل پروژه‌های نیمه تمام به‌ویژه در حوزه راه و بهداشت، تطویل باندهای فرودگاه یاسوج، خط راه آهن اقلید - یاسوج - کهگیلویه، تکمیل پروژه پتروشیمی بیدبلند ۲ با هدف راه اندازی خط پتروشیمی دنا و تخصیص اعتبارات و امکانات کلان برای حوزه گردشگری عنوان کرد.

نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی افزود: از آقای روحانی خواستیم برای برون رفت استان از محرومیت نگاه ویژه‌ای داشته باشد.

بزرگواری افزود: آقای روحانی سه مسئله را در این نشست طرح و از مجمع نمایندگان خواستند که تلاش خود را برای برون رفت استان باجذب سرمایه گذار به‌کار گیرند.

وی گفت: رئیس جمهوری تاکید کرد که تمامی پروژه‌های بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی را در کهگیلویه و بویراحمد به اتمام برساند.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی هم با ابراز رضایت از برگزاری نشست مجمع نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با رئیس جمهوری، تصریح کرد: وعده‌ها و دستورات خوبی از سوی دکتر روحانی برای توسعه استان صادر و ابلاغ شد که امیدواریم برای توسعه دیارمان مفید باشد.

«غلام محمد زارعی» به ایلنا گفت: دکتر روحانی قول داد در سفر به کهگیلویه و بویراحمد به‌طور کامل مسائل و مشکلات این استان را بررسی و راهکارهای لازم برای برون رفت این منطقه از محرومیت را بیاندیشد.

وی افزود: تمامی درخواست‌های مجمع نمایندگان به‌طور مکتوب به رئیس جمهوری ارائه و ایشان نیز به معاون اجرایی خود دستورات لازم را داد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی، راه آهن، محورهای اصلی ارتباطی، پتروشیمی‌ها، آب‌های استان و سد‌ها را از موضوعات طرح شده با دکتر روحانی در این نشست برشمرد.

زارعی گفت: دکتر روحانی از ما خواست با جذب سرمایه گذار در حوزه گردشگری، کهگیلویه و بویراحمد را به ایران و دنیا معرفی کنیم و معتقد بود که این دیار، مناسب‌ترین منطقه برای توسعه در موضوع گردشگری در کشور است.

وی افزود: دکتر روحانی به وزیر نفت دستور داد تا موضوع پتروشیمی بیدبلند ۲ را در دستور کار قرار دهد.

این نشست بیش از یک‌ساعت به‌طول انجامید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز