خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با ایلنا:

وضعیتی خوبی در حوزه اعتبارات هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد نداریم

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۰۵۱

ساختمان چهارطبقه اداره هلال احمر گچساران با زیربنای یک هزار و ۳۵۰ مترمربع، دنا با یک هزار و ۶۵۰ مترمربع و بهمئی با ۷۵۰ مترمربع این پروزه‌ها را تشکیل می‌دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد از مناسب نبودن وضعیت کنونی اعتبارات این جمعیت در استان خبرداد.

«مسعود مثنوی» به خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: اگر چه هم اکنون وضعیت خوبی در حوزه اعتبارات نداریم اما در تلاشیم با انجام برخی فعالیت‌های جانبی، به وضعیت اعتباری بهبود ببخشیم.

وی افزایش تعداد دانشجویی در دانشگاه علمی - کاربردی جمعیت هلال احمر یاسوج و راه اندازی درمانگاه و فیزیوتراپی تحت نظارت این جمعیت را از مهم‌ترین این فعالیت‌ها برشمرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد به میزان اعتبارات موردنیاز این جمعیت در استان اشاره‌ای نکرد و یادآورشد: سه پروژه عمرانی اساسی در آینده‌ای نه چندان دور به بهره برداری می‌رسد.

مثنوی گفت: ساختمان چهارطبقه اداره هلال احمر گچساران با زیربنای یک هزار و ۳۵۰ مترمربع، دنا با یک هزار و ۶۵۰ مترمربع و بهمئی با ۷۵۰ مترمربع این پروزه‌ها را تشکیل می‌دهند.

وی مجموع اعتبار ریالی برای تکمیل و تجهیز این پروژه‌ها را حدود ۳۰ میلیارد ریال برشمرد و تصریح کرد: امیدواریم تمامی این پروژه‌ها تا شش ماه آینده به بهره برداری برسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز