خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد خبرداد:

مراحل واگذاری یک فروند بالگرد امدادی به کهگیلویه و بویراحمد روبه پایان است

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۵۷۸

واگذاری یک فروند بالگرد امدادی به جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد به همراه تمامی استان های کشور با مشارکت دولت و قانون مجلس شورای اسلامی صورت گرفته است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد از رو به پایان بودن مراحل واگذاری یک فروند بالگرد امدادی به جمعیت هلال احمر این استان خبرداد.

مسعود مثنوی در گفتگو با ایلنا در یاسوج گفت: مراحل واگذاری یک فروند بالگرد امدادی به کهگیلویه و بویراحمد روبه پایان است که با اتمام این مراحل، این استان از نعمت یک فروند بالگرد امدادی برخوردار خواهد شد.

وی مهمترین مشکل در زمینه واگذاری یک فروند بالگرد امدادی به جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد را نبود زمین مناسب عنوان و اظهارداشت: زمین مورد نیاز نشستن و برخواستن یک فروند بالگرد در یاسوج از سوی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تامین شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد افزود: این قطعه زمین واگذاری شده از لحاظ فنی توسط کارشناسان تائید و می بایست بررسی های دیگری هم انجام شود.

مثنوی با اظهار امیدواری از اینکه مشکلی برای این قطعه زمین از قبیل وجود معارض محلی بوجود نیاید از نام بردن این محل خودداری کرد.

وی گفت: واگذاری یک فروند بالگرد امدادی به جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد به همراه تمامی استان های کشور با مشارکت دولت و قانون مجلس شورای اسلامی صورت گرفته است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از همکاری مسوولان وزارت کشور در این استان، خاطرنشان کرد: با فراهم شدن زیرساخت های مرتبط، شاهد واگذاری یک فروند بالگرد امدادی به جمعیت هلال احمر استان خواهیم بود.

مثنوی افزود: بسیاری از محورهای ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد بدلیل سخت گذر بودن مناطق بویژه شرایط حاد اقلیمی در مناطق سردسیری مانند بارش های شدید برف و باران در فصل سرد، نیازمند واگذاری یک فروند بالگرد است.

وی از دستگاههای مرتبط خواست همکاری های اداری خود را برای سرعت بخشیدن به واگذاری یک فروند بالگرد امدادی به جمعیت هلال احمر در کهگیلویه و بویراحمد تداوم بخشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز