خبرگزاری کار ایران

مدیرکل پدافند و دفاع غیرعامل استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

موفقیت پدافند غیرعامل به کارکرد کارگروه ها بستگی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۶۶۶

مومن نسب تاکید کرد برنامه ها و طرح های کارگروهها پیش از ورود به شورای پدافند غیرعامل باید آن قدرغنی و تبیین شده باشند که تمامی اعضای شورا کاملا اقناع شده آنها را بپذیرند.

مدیرکل پدافند و دفاع غیرعامل استانداری کهگیلویه و بویراحمد در نشست معارفه روسای کارگروههای یازده گانه پدافند غیرعامل، گفت: انتظار داریم اعضای شورای پدافندغیرعامل و روسای کارگروه‌ها امسال در زمینه وظایف تخصصی و رسالت‌های موجود به صورت جهادی با عزم ملی به انجام کارهای تخصصی و تدوین طرح‌های خاص بپردازند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، «محمود مومن نسب» با تاکید به اهمیت وظایف کارگروههای یازده گانه شورای پدافند غیرعامل، تصریح کرد: وظایف این کارگروه‌ها به اندازه‌ای در پویایی و نتایج جلسات مهم است که موفقیت و عمده فعالیت و خروجی شورای پدافند غیرعامل به کارکرد و ارایه موضوعات توسط کارگروه‌ها خلاصه می‌شود.

وی گفت: از آنجایی که کارگروه‌ها رسالت بسیار مهم، سنگین و متنوعی در بخش‌های مختلف زیربنایی، حفاظتی، امنیتی، دفاعی، فرهنگی، سایبری، زیستی، اقتصادی، اجتماعی، بهداشتی و سلامت دارند باید کارگروه‌ها امسال با جدیت و توجه ویژه و ارایه برنامه‌ها و طرح‌های غنی و دقیق در راستای سند توسعه استان متناسب با اهداف پدافند غیرعامل گام بردارند.

مومن نسب تاکید کرد برنامه‌ها و طرح‌های کارگروه‌ها پیش از ورود به شورای پدافند غیرعامل باید آن قدرغنی و تبیین شده باشند که تمامی اعضای شورا کاملا اقناع شده آن‌ها را بپذیرند.

دراین جلسه احکام روسایی کارگروه‌های یازدگانه با امضای استاندار و با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری تحویل مدیران ذیربط شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز