خبرگزاری کار ایران

در پی طرح انحلال بانک آینده در دهدشت کهگیلویه صورت گرفت؛

تجمع آرام سرمایه‌گذاران در جلوی بانک آینده دهدشت

کد خبر : ۱۶۱۷۶۸

سیدعلی محمد بزرگواری: از لحاظ سیستم بانکی، هیچگونه مشکلی در زمان انحلال احتمالی و یا جابجایی شعبه برای سپرده‌های مردمی وجود ندارد و سپرده‌های آنان محفوظ است.

در پی اعلام خبر احتمال منحل شدن تنها شعبه بانک آینده در شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه، جمعی از سرمایه‌گذاران در این بانک دست به تجمع زدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از دهدشت، این تجمع‌کنندگان در هنگام اذان ظهر، نماز خود را در محدوده این بانک اقامه کردند و خواستار انصراف تصمیم‌گیرندگان انحلال بانک آینده در دهدشت شدند.

نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: متاسفانه براساس تصمیم نادرستی که از سوی شورای پول و ارز و بنا به‌ گفته «آقای جلال رسول‌اف» مدیرعامل بانک آینده گرفته شده، شعبات این بانک در شهرستان‌ها باید جمع‌آوری شوند.

«حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی محمد بزرگواری» با بیان اینکه از «آقای رسول‌اف» خواسته‌ایم با توجه به سرمایه‌گذاری کلانی که مردم کهگیلویه و شهرستان‌های همجوار در شعبه بانک آینده دهدشت کرده‌اند این شعبه را منحل نکنند، خاطرنشان کرد: به ایشان گفته‌ایم هرگونه نگرانی و نارضایتی مردم را خود ایشان و مسئولان شورای پول و ارز باید پاسخگو باشند.

نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجالس هشتم و نهم شورای اسلامی افزود: از لحاظ سیستم بانکی، هیچگونه مشکلی در زمان انحلال احتمالی و یا جابجایی شعبه برای سپرده‌های مردمی وجود ندارد و سپرده‌های آنان محفوظ است.

بزرگواری گفت: آقای رسول‌اف به ما گفت که تعداد شعب بانک آینده در سراسر کشور به ۱۶۵ شعبه کاهش پیدا می‌کند و برخی از شعبات با همدیگر ادغام می‌شوند.

وی افزود: براساس این تصمیم، شعبه بانک آینده دهدشت در شعبه همین بانک در شهرستان بهبهان استان خوزستان ادغام می‌شود که ما این کار را قبول نداشته و نداریم و معتقدیم باید شهر دهدشت خود یک شعبه داشته باشد.

این نماینده مجلس تصریح کرد: براساس تصمیم شورای پول و ارز، تنها شعبه فعال بانک آینده در کهگیلویه و بویراحمد شعبه مرکزی این بانک در یاسوج خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز