خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش تائید کرد؛ مقام انتظامی تکذیب!

کشت خشخاش در مدرسه ای در گچساران

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۱۶۸

متاسفانه در یکی از مدارس شهرستان گچساران که فاقد دانش آموز و معلم بوده و از سویی دست پیمانکار برای بازسازی و احداثبوده، گیاه " خشخاش " کشت شده است.

ایلنا: مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با تائید خبر کشت خشخاش در یکی از مدارس شهرستان گچساران، تاکید کرد که این مدرسه فاقد دانش آموز و معلم بوده و تحت نظارت اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس است.

" هادی زارع پور " در گفت و گو اختصاصی با ایلنا در یاسوج گفت: متاسفانه در یکی از مدارس شهرستان گچساران که فاقد دانش آموز و معلم بوده و از سویی دست پیمانکار برای بازسازی و احداثبوده، گیاه " خشخاش " کشت شده است.

وی با بیان اینکه این مدرسه بدلیل نبود دانش آموز و معلم و واگذاری آن به پیمانکار تحت نظارت اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد است، اظهارداشت: ما کشت " خشخاش " در این مدرسه را تائید می کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد افزود: این مدرسه در شرایط کنونی هیچ ارتباطی به این اداره کل ندارد و ما دانش آموز و معلمی در این مدرسه نداریم.

از سویی فرماندهی انتظامی شهرستان گچساران خبر کشت خشخاش در مدرسه ای در این شهرستان را بشدت تکذیب کرد.

" علی کرم بازیان " به ایلنا در گچساران گفت: ما خبر کشت " خشخاش " در مدرسه ای در این شهرستان را تکذیب می کنیم و نمی دانم برخی از سایت ها این خبر را از کجا دریافت کرده اند.

وی تاکید بر تکذیب خبر کشت خشخاش در مدرسه ای در شهرستان گچساران داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز