خبرگزاری کار ایران

هشدار جدی مدیرنظارت بردرمان دانشگاه علوم پزشکی:

همراهان مصدومان تصادفات مواظب سوء استفاده گران باشند

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۰۶۶

وی در ادامه آخرین وضعیت مصدومان تصادف مربوط به کشته شدن مدیرکل سابق سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد را نیز تشریح کرد

ایلنا: مدیر نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نسبت به سوء استفاده احتمالی از همراهان مصدومان تصادفات در کهگیلویه و بویراحمد خبرداد.

" کیان دهرابپور " در گفت و گو اختصاصی با ایلنادر یاسوج گفت: از همراهان مصدومان تصادفات در کهگیلویه و بویراحمد مصرانه می خواهیم هیچگونه وجهی به حساب بیمارستان ها، اماکن درمان و یا پزشکان واریز نکنند.

وی گفت: براساس مصوبه وزارت بهداشت، تمامی هزینه های درمان مربوط به تصادفات در بیمارستان ها رایگان است و هیچ مسول یا پزشکی حق دریافت وجهی از همراهان مصدومان تصادفات ندارد.

مدیر نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه دریافت هرگونه وجه از همراهان مصدومان تصادفات، تخلف و جرم محسوب می شود، خاطرنشان کرد: بطور حتم در صورت مشاهده این تخلف با متخلف یا متخلفین احتمالی برخورد قانونی می شود.

دهرابپور افزود: از همراهان مصدومان و هر فردی که این تخلف را مشاهده کند مصرانه می خواهیم با شماره تلفن ۳۳۳۷۹۳۸ - ۰۷۴۱ معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تماس برقرار کنند.

این مسوول دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تصریح کرد: مبلغی معادل ۷۰ هزارتومان جهت جابجایی بیمار از بیمارستان دولتی به بیمارستان دولتی دیگر جهت ادامه مداوا در بیمارستان استانی دیگر می بایست همراه مصدومان تصادفات پرداخت کنند.

وی در ادامه آخرین وضعیت مصدومان تصادف مربوط به کشته شدن مدیرکل سابق سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد را نیز تشریح کرد.

دهرابپور گفت: متاسفانه در آن تصادف، سه نفر کشته، یک نفر در آی. سی. یو بیمارستان شهید بهشتی و دو کودک نیز در بخش های جراحی و اتفافات این بیمارستان بستری شده اند.

مدیر نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از تمامی مسافران نوروزی در سراسر کشور بویژه کهگیلویه و بویراحمد خواهش نمود با احتیاط رانندگی کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز