خبرگزاری کار ایران

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس هشدار داد:

عده ای بدنبال اختلاف بین نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس هستند

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۳۷۰

متاسفانه این عده در تلاشند با سوء استفاده از احساسات مردمی، بر وحدت و همدلی بین مجمع نمایندگان ضربه وارد کنند.

ایلنا: نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی از تلاش عده ای باهدف اختلاف بین مجمع نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس هستند.

" غلام محمد زارعی " در گفت و گوی اختصاصی با ایلنا در یاسوج، این عده را سوء استفاده گر و غیرمسوول خواند و اظهارداشت: البته مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی توجهی به تلاش های این افراد غیرمسوول نمی کند.

وی با تشریح وحدت کنونی بین مجمع نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: رویکرد کنونی بین مجمع رویکرد خوب و مطلوبی بوده و تمام تلاش آنان در راستای پیشرفت و توسعه همه جانبه دیارمان است.

نماینده اصولگرای کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی گفت: همدلی و وحدت بین مجمع نمایندگان این استان در مجلس در راستای توسعه همه جانبه ادامه خواهد یافت و بطور حتم افراد غیرمسوول نمی توانند بین نمایندگان استان اهتلاف بیفکنند.

زارعی، هدف این افراد را تخریب و شکاف بین نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برشمرد و یادآورشد: متاسفانه این عده در تلاشند با سوء استفاده از احساسات مردمی، بر وحدت و همدلی بین مجمع نمایندگان ضربه وارد کنند.

وی گفت: این افراد غیرمسوول مطمئن باشند مجمع نمایندگان باهم برای توسعه دیارشان از خود کوتاهی نشان نداده و نمی دهند.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس نهم شورای اسلامی به نام افراد غیرمسوول که قصد دارند با سوء استفاده از احساسات مردمی بین مجمع نمایندگان استان در کهگیلویه و بویراحمد اختلاف ایجاد کنند اشاره ای نکرد.

پایان پیام

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز