خبرگزاری کار ایران

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد به ایلنا خبرداد:

پیمانکار سدچم شیر گچساران به دادگاه فراخوانده شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۰۲۱

به‌رغم برخی پیگیری‌ها، تاکنون شرکت پیمانکاری سدچم شیر گچساران هیچگونه خساراتی به دولت پرداخت نکرده و ما نیز پیگیر شکایت خود خواهیم بود.

ایلنا - یاسوج: مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد از فراخوانده شدن پیمانکار سد چم شیر گچساران در این استان خبرداد و اظهار داشت: این پرونده هم اکنون در دستگاه قضایی مفتوح است.

«سیدمحمدرضا جهان آرا» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: شرکت پیمانکاری سد چم شیر گچساران تاکنون بیش از ۷۰ میلیارد ریال به عرصه‌های منابع طبیعی خسارت وارد کرده است.

وی با تاکید بر ادامه پیگیری‌های حقوقی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد برای شکایت از شرکت پیمانکاری سد چم شیر گچساران، خاطرنشان کرد: متاسفانه مسوولان این شرکت به قانون تمکین نکرده و خسارت فراوانی را به عرصه‌های منابع طبیعی وارد کرده‌اند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: مجموع خسارات وارده پیش بینی شده این شرکت بر عرصه‌های منابع طبیعی حدود ۲۵۰ میلیارد ریال است که شرکت ساخت سد، باید هزینه‌های خسارات را به دولت بپردازد.

جهان آرا با بیان اینکه هزینه پرداخت شده از سوی شرکت پیمانکاری سد چم شیر گچساران به احداثفضاهای سبز جدید تخصیص داده می‌شود، تصریح کرد: مجموع خسارات وارده شده برعرصه‌های منابع طبیعی براساس قانون بهره وری مشخص شده است.

وی گفت: به‌رغم برخی پیگیری‌ها، تاکنون شرکت پیمانکاری سدچم شیر گچساران هیچگونه خساراتی به دولت پرداخت نکرده و ما نیز پیگیر شکایت خود خواهیم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز