خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز حوادثو فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد خبرداد:

نجات شش زن باردار در برف و بوران یاسوج

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۷۳

براساس آخرین اطلاعات اعلام شده، تاکنون شش مورد زایمان گزارش شد که نیروهای این مرکز جهت امداد رسانی سریع و به موقع اعزام شدند.

ایلنا - یاسوج: رئیس مرکز حوادثو فوریت‌های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از شب گذشته تاکنون نیروهای اورژانس ۱۱۵؛ شش زن باردار را از خطر مرگ نجات و به بیمارستان انتقال دادند.

«ضیاء رسولی» به خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: براساس آخرین اطلاعات اعلام شده، تاکنون شش مورد زایمان گزارش شد که نیروهای این مرکز جهت امداد رسانی سریع و به موقع اعزام شدند.

رسولی افزود: یک مورد از این امداد رسانی‌ها در روستای تنگ سریز در ساعت ۵ صبح بوده است که در مرحله ابتدایی آمبولانس اسپرین‌تر به منطقه اعزام و به دلیل شدت بارش برف امکان ادامه مسیر وجود نداشته و با توجه به ضرورت موضوع با اعزام آمبولانس کمک دار پس از دو ساعت تلاش بی‌وقفه به بیمارستان انتقال داده شد.

وی با اشاره به سایر ماموریت‌های ویِژه این مرکز، یادآور شد: یک مورد گازگرفتگی، یک مورد مسمومیت داروئی و یک مورد تشنج نیز از دیگر مأموریت‌های فوری امدادگران ۱۱۵ پس از بارش رحمت الهی بود که با اقدامات اولیه درمانی نجات و بیمارستان انتقال یافتند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، از نیمه‌های شب گذشته بارش برف در شهر یاسوج آغاز شد. استان کهگیلویه و بویراحمد شامل دو منطقه سردسیری و گرمسیری است که تعداد هشت شهرستان را در خود جای داده است.

در منطقه سردسیر، دو شهرستان بویراحمد و دنا قرار دارند که مرکز شهرستان بویراحمد شهر یاسوج و مرکزیت شهرستان دنا شهر سی‌سخت است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز