خبرگزاری کار ایران

نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس:

آموزش و پرورش و دامپزشکی در انسان سازی رسالت مشترکی دارند

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۱۴۵۱

نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس یازدهم شورای اسلامی معتقد است آموزش و پرورش و دامپزشکی در انسان سازی رسالت مشترکی دارند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، "مهدی روشنفکر" در جمع کارکنان اداره کل دامپزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: آموزش و پرورش و دامپزشکی به نوعی در انسان سازی رسالتی مشترک دارند چرا که آموزش و پرورش در بُعد تربیت و آموزش انسان ها تلاش می کند و دستگاهی به نام دامپزشکی در بُعد امنیت غذایی و رشد جسمی افراد در بحث غذای سالم ایفای نقش می نماید.

وی خطاب به پرسنل اداره کل دامپزشکی گفت: قدر علم، دانش و کار خود را بدانید چرا که بیمه سلامت انسان ها، به فعالیت شما بستگی داشته و اگر قرار است غذایی سالم به دست مردم برسد بستگی به رسالت شما داشته و دارد.

به گفته نایب رئیس کمیسیون عشایر مجلس ، بسیاری از مردم و حتی خواص در رابطه با کار و وظایف کارکنان دامپزشکی آگاهی ندارند که شایسته است در این خصوص به صورت جهادی عمل شود.

روشنفکر با ابراز تاسف از پایین بودن حقوق، دستمزد و مزایا در حوزه دامپزشکی، خاطرنشان کرد: سعی خواهم کرد با برگزاری جلسه با مسئولان سازمان برنامه و بودجه، امور اداری و استخدامی کشور و با حضور ریاست سازمان دامپزشکی کشور ، موارد مطرح شده به آنها اطلاع رسانی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز