خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد خبرداد:

کاهش چهاردرصدی ضرب و جرح در کهگیلویه و بویراحمد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۱۱۸

مخاطبان رسانه ها تنها کسانی نیستند که اخبار و گزارش ها را می خوانند، می بینند و می شنوند بلکه جامعه هدف رسانه ها بسیار وسیع است.

ایلنا - یاسوج: مدیرکل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد از کاهش چهاردرصدی «ضرب و جرح» طی هشت ماهه اول سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، «علی جمادی» در نشست هم اندیشی با رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد در سالن سینما تک اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان در یاسوج، گفت: براساس آگاهی بخشی‌ها رسانه‌ای و مشارکت مردم کهگیلویه و بویراحمد، میزان جرائمی مانند «ضرب و جرح» در این استان طی هشت ماهه اول امسال نسبت بمدت مشابه سال قبل چهاردرصد کاهش یافته است.

وی نقش رسانه‌ها در آگاهی بخشی به جامعه برای کاهش جرائم مختلف را موثر و بی‌بدیل خواند و اظهار داشت: نقش رسانه‌ها در برقراری امنیت پایدار بی‌بدیل است.

مدیرکل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد افزود: مخاطبان رسانه‌ها تنها کسانی نیستند که اخبار و گزارش‌ها را می‌خوانند، می‌بینند و می‌شنوند بلکه جامعه هدف رسانه‌ها بسیار وسیع است.

جمادی با بیان اینکه رسانه‌ها می‌توانند در کاهش جرائم در جامعه بویژه استان کهگیلویه و بویراحمد تاثیرگذار باشند، تصریح کرد: ما می‌توانیم شاهد برخی از جرائم را استان نباشیم و یا حداقل شاهد کم بودن این جرائم باشیم.

وی گفت: اگر زمینه انحرافات در جامعه کم باشد بسیاری از جرائم در گهگیلویه و بویراحمد وجود نخواهد داشت.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست تاکید کرد که رسانه‌های در یک فضای کاملا آرام می‌توانند برای توسعه همه جانبه موثر باشند.

«فتاح محمدی» گفت: بیان نقاط ضعف و قوت‌ها از مهم‌ترین رسالت‌های رسانه‌ها است و اگر رسانه‌ای به این رسالت خود عمل نکند نمی‌تواند موفق باشد.

وی با اشاره به اینکه کهگیلویه و بویراحمد دارای ظرفیت‌های بسیاری در بخش‌های مختلف است، خاطرنشان کرد: شایسته است مسوولان نسبت به انتقادات رسانه‌ها با دید مثبت بنگرند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: رسانه‌ها با همراهی کردن دستگاه قضایی و اطلاع رسانی‌های مفید می‌توانند در کاهش جرائم مختلف تاثیرگذار باشند.

محمدی از مدیران دستگاه‌های اجرایی در کهگیلویه و بویراحمد خواست رسانه‌های این استان را فارغ از سلایق سیاسی همراهی تا شاهد تسریع در توسعه همه جانبه باشیم.

معاون پیشگیری دادگستری کهگیلویه و بویراحمد نیز به تشریح وظایف رسانه‌ها در پیشگیری از جرائم مختلف پرداخت.

«گشتاسبی» گفت: در حوزه دعاوی خانوادگی با افزایش مشاوره‌های فرهنگی، ۲ درصد از آمار طلاق‌ها بصورت توافقی زوجین کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه با همراهی رسانه‌ها در کهگیلویه و بویراحمد می‌توان شاهد کاهش بسیاری از جرائم بود، یادآورشد: قانونمداری و افزایش آستانه تحمل می‌تواند سبب کاهش بسیاری از جرائم در این استان شود.

گشتاسبی افزود: از رسانه‌ها در کهگیلویه و بویراحمد توقع داریم با همراهی دستگاه قضایی از آسیب‌های جدی پیشگیری کنیم.

به گزارش ایلنا از یاسوج، این نشست صمیمی حدود یکساعت به طول انجامید و برخی از دست اندرکاران رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد به بیان دغدغه‌های خود در حوزه امنیت پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز