خبرگزاری کار ایران

رییس ستاد برگزاری نماز جمعه به ایلنا خبر داد:

تصادف شدید خودرو امام جمعه گچساران

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۳۳۶

خودرو حامل امام جمعه گچساران در مسیر اشهرضا به سمیرم و در نزدیکی شهرضا در استان اصفهان به شدت تصادف کرد.

خودرو حامل امام جمعه گچساران در مسیر شهرضا به سمیرم و در نزدیکی شهرضا در استان اصفهان به شدت تصادف کرد.
رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان گچساران با تایید این خبر به ایلنا در گچساران گفت: متأسفانه خودرو حامل «سید امین الله حجازی» امام جمعه گچساران به شدت تصادف کرده که خوشبختانه امام جمعه گچساران در حال حاضر در صحت و سلامت به سر می‌برد.

«مختار شفیعی» در تشریح چگونگی انجام این تصادف افزود: امام جمعه گچساران روز - پنج شنبه هفتم آذر ماه سال‌جاری - در حالی که در خودروی سواری پژو از قم به سوی گچساران عازم بود در جاده شهرضا به سمیرم و در نزدیکی شهرضا به دلیل سبقت یک دستگاه تریلر بالاجبار از جاده منحرف شده و پس از یک‌بار غلطیدن، خودروی حامل امام جمعه متوقف می‌شود.

وی تصریح کرد: در ماشین حامل امام جمعه علاوه بر وی دختر و دامادش نیز حضور داشتند و راننده این ماشین نیز خواهر‌زاده امام جمعه بود که خوشبختانه برای امام جمعه گچساران به دلیل بستن کمربند ایمنی مشکلی پیش نیامد ولی پای دخترش شکسته و دامادش نیز از ناحیه کمر احساس درد شدیدی دارد و اکنون در بیمارستان شهرضا بستری شده و راننده امام جمعه نیز مشکل خاصی ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز