خبرگزاری کار ایران

اختصاصی ایلنا یاسوج / در روزهای پایانی هفته جاری(سی ام آبانماه ۹۲):

شهرستان کهگیلویه میزبان سفر شهرستانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۶۸۵

قرار است استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش های قلعه رئیسی، دیشموک و بخش مرکزی شهرستان کهگیلویه به همراه هیئتی حضور یابد.

ایلنا - یاسوج: شهرستان کهگیلویه در استان کهگیلویه و بویراحمد در این هفته میزبان سفر شهرستانی استاندار، معاونان و مدیران دستگاههای اجرایی و شرکت‌های خدماتی است.

به گزارش ایلنا از یاسوج، در روزهای پایانی هفته جاری(سی‌ام آبانماه ۹۲)، «دکتر سید موسی خادمی» استاندار کهگیلویه و بویراحمد به شهرستان کهگیلویه در این استان سفر می‌کند.

قرار است استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش‌های قلعه رئیسی، دیشموک و بخش مرکزی شهرستان کهگیلویه به همراه هیئتی حضور یابد.

حضور در گلزار شهداء، دیدار با مردم از نزدیک، بازدید از آخرین روند برخی پروژه‌های عمرانی، افتتاح چند پروژه عمرانی و نشست در شورای اداری از مهم‌ترین برنامه‌های پیش بینی شده در این سفر شهرستانی «دکتر خادمی» استاندار کهگیلویه و بویراحمد به شهرستان کهگیلویه است.

سفر شهرستانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به شهرستان کهگیلویه احتمالا ۲ روز خواهد بود.

شهرستان کهگیلویه با یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد حدود ۲۰۰ کیلومتر فاصله دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز