خبرگزاری کار ایران

دستور سریع استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

پرداخت ۲۰۰ میلیون تومان به مجتمع فرهنگی بهمئی

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۴۳۹

این مجتمع تنها زیر ساخت فرهنگی وهنری این شهرستان است که نه تنها برای حوزه فرهنگ و هنر بلکه برای کلیت فرهنگی شهرستان بهمئی ارزشمند، مفید و مورد نیاز است.

ایلنا: دستور سریع استاندار کهگیلویه وبویراحمد برای پرداخت ۲۰۰ میلیون تومان به پروژه مجتمع فرهنگی وهنری ارشاد بهمئی صادر شد.

به گزارش ایلنا از بهمئی، «سید موسی خادمی» استاندار کهگیلویه و بویراحمد، «سیاوش» فرماندار بهمئی، «حجت الاسلام بزرگواری» نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، «مهندس نیک اقبال» معاون عمرانی استاندار، «بیدارپور» مدیرکل راه و شهرسازی و تعدادی از از مسئولین استانی از پروژه مجتمع فرهنگی وهنری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی بهمئی بازدید کردند.

در حاشیه این بازدید «امین درخشان» سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی بهمئی با تشریح روند اجرایی این پروژه گفت: این طرح بزرگ‌ترین پروژه ساختمانی شهرستان بهمئی به مساحت قریب ۱۷۰۰ متر مربع در دوطبقه با طراحی سالن‌های مدرن از جمله سالن پیشرفته آمفی تئا‌تر، سالن جلسات، پلاتو، نگارخانه سالن‌های آموزش و… می‌باشد که به عقیده کار‌شناسان از بی‌نظر‌ترین مجتمع‌های فرهنگی وهنری جنوب کشور است.

وی افزود: این مجتمع تنها زیر ساخت فرهنگی وهنری این شهرستان است که نه تنها برای حوزه فرهنگ و هنر بلکه برای کلیت فرهنگی شهرستان بهمئی ارزشمند، مفید و مورد نیاز است.

«خادمی» استاندار کهگیلیویه وبویراحمد با ابراز رضایت از ساخت چنین فضای فرهنگی در شهرستان بهمئی افزود: با توجه به پیشرفت فیزیکی خوب پروژه و نیاز ضروری شهرستان معاون عمرانی و مدیرکل راه و شهرسازی در اولین فرصت طی چند روز آینده مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان در اختیار پیمانکار طرح قرار دهند تا انشاءالله در دهه فجر امسال به بهره برداری کامل برسد.

وی تکمیل این پروژه در در آینده نه چندان دور برای اهالی فرهنگ و هنر و مردم شهرستان بهمئی بویژه جوانان این دیار ضروری خواند.

به گزارش ایلنا، شهرستان بهمئی با یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد حدود ۲۷۰ کیلومتر فاصله دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز