خبرگزاری کار ایران

با حکم فاضی‌زاده هاشمی؛

سرپرست جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۶۹۸۵

معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران طی حکمی «سید منوچهر فتاحیان» را به‌ عنوان «سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد» منصوب کرد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، متن حکم دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی به شرح زیر است:

جناب آقای سید منوچهر فتاحیان

با سلام و صلوات بر پیامبر اعظم (ص) و خاندان مطهر ایشان(ع)

نظر به تعهد و سوابق درخشان و علاقه‌مندی شما به جامعه ایثارگری، جنابعالی را به سمت «سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد» منصوب می‌نمایم.

امید است با استعانت از درگاه ایزد منان و بهره‌گیری از تجارب ارزنده خود و در جهت تعالی مادی و معنوی، با بسیج تمامی امکانات و ظرفیت‌های موجود، خصوصاً همراهی و همدلی همکاران خدوم آن مجموعه، در ارتقاء سطح کیفی و کمی فعالیت‌ها و ارائه خدمات به جامعه ایثارگری و اجرای برنامه‌ها و اهداف موردنظر، به‌ویژه در حیطه فرهنگ ایثار و شهادت، موفق و موید باشید.  

به گزارش ایلنا، سید منصور موسوی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد پس از خودسوزی و فوت فرزند شهید  مقابل ساختمان این اداره کل عزل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز