خبرگزاری کار ایران

بخشدار چاروسا در استان کهگیلویه و بویراحمد:

وضعیت شبکه‌های مخابراتی نگران کننده است

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۶۴۴

متاسفانه در هفته حداقل ۲ روز با مشکل قطعی ارتباط شبکه های مخابراتی در بخش های چاروسا و دیشموک شهرستان کهگیلویه استان کهگیلویه و بویراحمد مواجه هستیم و مسوولان مرتبط نیز اقدام مناسبی برای رفع نگرانی ها و نارضایتی های مردم این بخش ها از خود نشان نمی دهند.

ایلنا: بخشدار چاروسا شهرستان کهگیلویه در استان کهگیلویه و بویراحمد از وضعیت کنونی شبکه‌های مخابراتی در این بخش اظهار نگرانی و از عملکرد خدمات رسانی به مردم این بخش و برخی از روستاهای بخش دیشموک از سوی شرکت مخابرات استان در این استان انتقاد کرد.

«سید رضا غلامی مقدم» به خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: متاسفانه وضعیت کنونی شبکه‌های مخابراتی و نحوه خدمات رسانی شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد به مردم بخش چاروسا در وضعیت موجود بسیار نگران کننده و مردم این بخش و برخی از مردم بخش دیشموک که در مجاورت بخش چاروسا قرار دارند به‌شدت نگران و ناراضی هستند.

وی با تاکید بر نارضایتی و نگرانی مردم بخش‌های چاروسا و دیشموک در شهرستان کهگیلویه استان کهگیلویه و بویراحمد از وضعیت فعلی شبکه‌های مخابراتی و خدمات رسانی آنان به مردم این بخش‌ها، اظهار داشت: متاسفانه به‌رغم تمامی مکاتبات و درخواست‌های ما از مسئولان شرکت مخابرات استان، احساس می‌شود توجهی به این موضوع و تلاش برای رفع نگرانی‌ها و نارضایتی مردم این بخش‌ها نمی‌شود.

بخشدار چاروسا در شهرستان کهگیلویه استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: با قطع فیبرهای نوری در این بخش‌ها شاهد قطع چندروزه شبکه‌های ارتباطی اعم از اینترنت و تلفن‌های ثابت و سیار هستیم.

غلامی مقدم، جمعیت نگران و ناراضی از خدمات شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد در بخش‌های چاروسا و دیشموک شهرستان کهگیلویه این استان را حدود ۵۰ هزار نفر عنوان و خاطرنشان کرد: هنوز پاسخی برای تاخیر و تعلل در زمینه خدمات رسانی مناسب و شایسته از سوی شرکت مخابرات به مردم این بخش‌ها دریافت نکرده‌ایم.

وی گفت: متاسفانه در هفته حداقل ۲ روز با مشکل قطعی ارتباط شبکه‌های مخابراتی در بخش‌های چاروسا و دیشموک شهرستان کهگیلویه استان کهگیلویه و بویراحمد مواجه هستیم و مسوولان مرتبط نیز اقدام مناسبی برای رفع نگرانی‌ها و نارضایتی‌های مردم این بخش‌ها از خود نشان نمی‌دهند.

بخشدار چاروسا از حضور برخی مردم برای برقراری ارتباط در ارتفاعات کوهستانی اطراف این بخش خبرداد و یادآور شد: وقتی شبکه‌های مخابراتی این بخش قطع می‌شود برخی از مردم و حتی خود ما برای برقراری ارتباط مجبور هستیم در نقطه‌ای بلند از ارتفاعات کوهستانی قرار گیریم تا بطور احتمالی ارتباط با مقصد برقرار شود.

غلامی مقدم تاکید کرد که وضعیت کنونی شبکه‌های مخابراتی در بخش‌های چاروسا و برخی از مناطق بخش دیشموک در شهرستان کهگیلویه استان کهگیلویه و بویرحمد واقعا نگران کننده و اغلب مردم این دیار از وضعیت موجود خدمات رسانی شرکت مخابرات استان ناراضی هستند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، بخش‌های چاروسا و دیشموک با شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه حدود ۱۰۰ کیلومتر و با یاسوج مرکز استان حدود ۲۸۰ کیلومتر فاصله دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز